شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه

یک فعال اصولگرا: قوه قضائیه با آمران و برهم زنندگان امنیت کشور برخورد جدی کند

به گزارش خبرگزاری برنا، هشتصد و نود و پنجمین جلسه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه مورخ 30 آبان 1401 با حضور اعضاء در دفتر جمعیت برگزار گردید.
 
در ابتدای جلسه پس از تلاوت قرآن مباحث اخلاقی توسط سید ابراهیم حسینی از اعضاء فعال جمعیت درباره آداب معلم و شاگرد سخن گفت و ایجاد انگیزه، مهربانی و رفع استرس در متربی را از ویژگی های یک مربی برشمرد.

بعد از مباحث اخلاقی حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص مسائل روز نکاتی را مطرح نمود.

وی گزارشی در مورد جلسه اخیر خانه احزاب ارائه داد.  در این جلسه معاون سیاسی وزارت کشور محمد رضا غلامرضا و عبدالله مرادی دبیر کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب با اعضاء جریان های اصولگرا ، مستقلین و اصلاح طلب دیدار نمودند . بوربور ریل گذاری اخیر کمیسیون احزاب وزارت کشور را متفاوت از دوره های قبل برشمرد و گفت : مسئولین حال حاضر سیاسی وزارت کشور گوش شنوا و نگاه ویژه ای به احزاب دارند. پیشنهادات احزاب با موضوع انتخابات را به اطلاع مجلس رسانده و در صورت تایید تبدیل به قانون می شود.

بوربور در خصوص فعالیت استانی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: دبیران استانی جمعیت لازم است در واکنش به جریانات روز حضوری فعال داشته و همچنین در جلسات شورای ائتلاف استان شرکت نمایند.
 
وی افزود: به زودی مجمع عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با حضور دبیران استانی برگزار خواهد شد.
 
بوربور رویش و ریزش در احزاب را موجب کارآمدی آن دانست.

دبیرکل جمعیت تاکید کرد: فضای مجازی به ویژه برای نوجوانان و جوانان باید مدیریت شود و غفلت از آن ممکن است آثار جبران ناپذیری به بار آورد.
 
وی بار دیگر عنوان کرد: قوه قضائیه لازم است با توجه به خواسته مردم ،با آمران و برهم زنندگان امنیت کشور برخورد جدی نماید .
 
در این جلسه وی ابراز نمود: دولت مردمی در پست های مدیریتی از ظرفیت نیروهای مخلص و متعهد در مراکز علمی سراسر کشور استفاده نموده و مدیران منتخب فقط منحصر به دانشگاه و جریانی خاص نباشند. بوربور از ابقاء و انتصاب بانیان وضع موجود انتقاد کرد.
 
بوربور اظهار داشت: در شرایط کنونی همگان باید هوشیار در برابر دسیسه های دشمنان نظام باشند. در این حوادث به حق و حقوق مردم مظلوم و برخی هم وطنان مومن و با عفت بی احترامی شده ، از مراجع عظام درخواست می شود جهت عمل به تکلیف شرعی و مقابله با متجاوزین راه نشان داده و آمران به معروف و ناهیان منکر را در عمل به تکلیف شرعی یاری رسانند.

انتهای پیام