شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#بورس#بورس تهران#بازار سرمایه

رونق بورس تهران چه زمانی آغاز می‌شود؟

همراه با سعید کرداری، رئیس مدیر سرمایه‌گذاری گروه مالی راد
رونق بورس تهران چه زمانی آغاز می‌شود؟

شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان بازار امروز افت ۰.۰۷ درصدی را به ثبت رساند و در ارتفاع ۱.۴۰۷ میلیون واحدی توقف کرد. اما در سوی دیگر دیدیم که شاخص کل هم‌وزن توانست رشد ۰.۲۵ درصدی را رقم زند و بالای سطح ۴۰۰ هزار واحدی خود را تثبیت کند.

ارزش معاملات خرد سهام و حق تقدم با احتساب معاملات صورت گرفته در صندوق‌های سهامی به ۳۲۴۵ میلیارد تومان رسید و از این میان شاهد ورود پول ۶۷ میلیارد تومانی به گردونه معاملات سهام بودیم. از سوی دیگر به صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط هم ورود پول ۲۶۸ میلیارد تومانی رخ داد.

در بخش اول برنامه امروز سعید کرداری، رئیس مدیر سرمایه‌گذاری گروه مالی راد به بررسی بازار سهام امروز و عوامل مهم تاثیرگذار برکلیت بازار سرمایه را مورد بررسی قرار داد. به عقیده وی بازارهای جهانی ریزش عجیبی را زین پس به خود نخواهند دید و در بخش دیگری از صحبت‌های خود شرایطی را تشریح کرد که بازار سهام می‌تواند وضعیت بهتری را به خود ببیند.

در بخش پایانی برنامه امروز اعضای تحریریه فردای اقتصاد عملکرد بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری را مورد بررسی قرار دادند و مهم‌ترین اخباری که در این بازارها در یک هفته اخیر رخ داده بود را تشریح کردند.