شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#منچستریونایتد

تمجید دیوید بکام از ستاره منچستریونایتد پس از گلزنی مقابل ایران

تیم ملی انگلیس روز گذشته و در چارچوب مسابقات مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف ایران رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی برسد.

ساوت‌گیت تصمیم گرفت که رشفورد را در این بازی روی نیمکت قرار دهد و این بازیکن در ترکیب اصلی سه شیرها قرار نداشت. او در نیمه دوم و با صلاح‌دید سرمربی انگلیس وارد زمین شد و در حالی که تنها ۴۹ ثانیه از حضورش در زمین گذشته بود موفق شد گل پنجم تیمش را به ثمر برساند. این اولین حضور رشفورد در ترکیب انگلیس پس از فینال یورو ۲۰۲۰ برابر ایتالیا بود که پنالتی‌اش را از دست داد و پس از آن با توهین‌های نژادپرستانه بسیار زیادی روبرو شد. او در طول این مدت با مصدومیت و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرد اما ساوت‌گیت همچنان به او باور داشت و همین باعث شد که نامش در فهرست مسافران قطر قرار بگیرد. 

رشفورد پس از پایان این بازی با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: «کلمات نمی‌توانند خوشحالی من را از گلزنی در جام جهانی ابراز کنند. نمایش بسیار خوبی ارائه کردیم و شما را روز جمعه خواهم دید!»

بکام یکی از کسانی بود که از این فرصت استفاده کرد و در بخش نظرات به او برای گلی که در این بازی زده بود تبریک گفت. این بازیکن سابق یونایتد نوشت: «عجب گل خوبی، رفیق!»

بکام روز گذشته برای تماشای بازی ایران و انگلیس از نزدیک در ورزشگاه حاضر شده و تیم ملی کشورش را تشویق کرده بود.