شهرخبر

در بخش برادران؛

اعلام اسامی نفرات راه یافته در رشته‌های آوایی مسابقات قرآن

اعلام اسامی نفرات راه یافته در رشته‌های آوایی مسابقات قرآن

اسامی راه یافتگان شرکت کننده در رشته‌های آوایی شامل حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نفرات راه‌یافته رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پس از برگزاری داوری آثار تصویری ضبط شده مشخص و اعلام شد.

در این اطلاعیه اسامی برگزیدگان رشته حفظ کل ۲۸ نفر، رشته حفظ بیست جز ۱۲ نفر، رشته قرائت تحقیق ۲۹ نفر و رشته قرائت ترتیل ۲۷ نفر اعلام شده است که به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافتند.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف همچنین اعلام کرد مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آوایی از تاریخ ۲۲ دی ماه تا تاریخ ۲۸ دی ماه در دو بخش خواهران و برادران به صورت همزمان در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است داوری آثار ارسالی از تاریخ ۱۷ آبان ماه تا تاریخ ۲۹ آبان ماه در دو بخش برادران و خواهران توسط داوران ممتاز کشوری انجام شد که اسامی نفرات راه یافته به مرحله نهایی این دوره از مسابقات در بخش برادران در لینک‌های ذیل قابل مشاهده می‌باشد.

اسامی نفرات راه یافته حفظ کل برادران

اسامی نفرات راه یافته حفظ ۲۰ جز برادران

اسامی نفرات راه یافته قرائت ترتیل برادران

اسامی نفرات راه یافته قرائت تحقیق برادران