شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم ملی فوتبال

واکنش دور از انتظار اسکوچیچ به شکست سنگین ایران در جام جهانی | اعتراف سرمربی کروات در خصوص بازی با انگلیس

سه‌شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به شکست سنگین ایران مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

اسکوچیچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق ایران که در آستانه جام جهانی با جنجال‌های فراوان از هدایت تیم ملی فوتبال کنار گذشته شد تا کارلوس کی‌روش دوباره روی نیمکت تیم ملی بنشیند درباره بازی پرگل ایران مقابل انگلیس صحبت کرد.

اسکوچیچ که میهمان ویژه برنامه جام جهانی در شبکه «الجزیره» در منطقه بالکان بود، در پایان بازی ایران و انگلیس گفت: تماشای شکست ایرانی‌هایی که آنها را به جام جهانی رساندم، برایم سخت بود.

وی ادامه داد: باید اعتراف کنم که برای این مسابقه احساساتی بودم. بالاخره این تیمی است که تقریباً سه سال با آن کار کردم و در نهایت به جام جهانی آوردم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: تیم ایران را می‌شناسم. می‌دانم که این تیم چه کارهایی می‌تواند انجام بدهد. این را هم می‌دانم که این چهره واقعی ایران نیست.

بر اساس این گزارش، آنچه که از صحبت‌های دراگان اسکوچیچ در این مصاحبه می‌توان برداشت کرد اینست که مرد کروات هنوز به تیم ملی ایران احساس تعلق خاطر دارد و برخلاف رفتاری که با او ازسوی فدراسیون فوتبال انجام گرفت و به بدترین شکل از تیم ملی کنار گذاشته شد سرمربی سابق بجای انتقاد مستقیم از کی‌روش بخاطر باخت سنگین تیم ملی مقابل انگلیس به حاشیه نپرداخته و فقط از شکست ایران ابزار ناراحتی کرده است.