شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#خیابانی#قوه قضاییه#ملت ایران

سخنگوی قوه قضائیه :

بساط این شرارت به زودی جمع خواهد شد/ تروریست های رسانه ای، ترورهای خیابانی را تسهیل می‌کنند/ تروریست‌ها را در هر موقعیتی باشند به سزای اعمالشان خواهیم رساند

ستایشی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: به رگبار بستن مردم بی دفاع و حافظان امنیت و کشتن جوانان این ملت با چاقو و قمه و سلاح گرم در کف خیابان ها نشان از نقشه شومی می دهد که با آگاهی ملت ایران دفع خواهد شد.

به گزارش مشرق، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز در سیزدهمین نشست خبری خود با عرض تسلیت مجدد به ملت ایران در اثر جنایات تروریست های مسلح، به ضرورت تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

وی ادامه داد: صحنه های که در روزهای اخیر در خیابان های برخی از شهرهای کشور رخ داد به خوبی عمق برنامه ها و خواب های آشفته ایران برای آینده ایران یکپارچه و سربلند نشان داد. همانان که از سوی جنایتکاران بین المللی مسلح شدند، همان هایی هستند که در پشت رسانه های خوش رنگ و لعاب تروریست ها را تشویق می کنند. امروز دشمن پرده از چهره انداخته و دستور قتل، ترور و... می دهد به خوبی بیانگر عدم همراهی مردم ایران سخت خشمگین است.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: دشمن از شکست فراخوان های خود عصبانی است، دشمن به دنبال به صحنه آوردن مردم بود که موفق نشد. به رگبار بستن مردم بی دفاع و حافظان امنیت و کشتن جوانان این ملت با چاقو و سلاح گرم در خیابان و کشته سازی از مقتولینی که خود به قتل رساندن نشان از نقشه شومی می‌دهد که با آگاهی ملت ایران دفع خواهد شد.

ستایشی اظهار کرد: تروریست های رسانه ای از ابتدا سناریو و صحنه آرائی را آماده کرده اند، ترویست های کف خیابان را تسهیل می کنند. خود دستور به ترور مردان و زنان بی دفاع و محافظان مظلوم امنیت را صادر می کنند.

وی افزود: مقابله ملت ایران با ترویست‌ها سخت و پشیمان کننده است‌، این تروریست ها حاضر نیستند هزینه ترورهای خود را بپردازند و دست سیاه و به خون رنگی شده خود را مخفی می‌سازند.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: ملت ایران ترورهای دهه ۶۰ دشمنان را از یاد نبرده، خوب است تروریست های امروز نگاهی به گذشته بیندازند، تا دریابند برخورد ملت ایران با تروریست ها چه طعمی دارد، ملت ایران مردمی آگاه و یکپارچه است. از این رو دشمن در نوبت های قبل با همین اهداف بود اما چهره دیپلماتیک خود را حفظ می‌کرد اما امروز چهره واقعی خود را نمایان ساخته و همین امر همبستگی بیشتر ملت ایران را فراهم کرده است.

ستایشی گفت: امروز همه مردم از نظام برخورد بدون مسامحه با ترویست ها را دارند. تروریست های مخل امنیت و قاتلان مردم همان تروریست های اقتصادی هستند که مانع فعالیت اقتصادی سالم ملت ایران گشته اند. این ترویست ها همان تروریست های رسانه ای هستند. آن ها به دنبال ویرانی ایران و ایرانی هستند.

وی ادامه داد: قوه قضائیه خون های به ناحق ریخته کودکان، زنان و حافظان امنیت را در دستور کار قرار دارد و باسرعت و با دقت و با صحت بدون چشم پوشی از حق امینت به عنوان حق عمومی ملت ایران وظیفه خود را عملیاتی و تروریست ها را متناسب با جرائمشان به سزای عمل خود خواهند رساند و بساط شرارت های اخیر جمع خواهد شد.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه ایران فردای مد نظر تروریست ها چگونه ایرانی است، اظهار کرد: آن ها به دنبال ایرانی تلخ، سیاه، ناامن و... همچون سرنوشت برخی از کشورها است که این خیال خام با هوشیاری مسئولان و مردم بی شک موفق نبوده و محکوم به ابطال است.

ستایشی خطاب به مردم به ویژه خانواده شهدا ایذه، اصفهان و سپاه پاسداران، بسیجیان و... تصریح کرد: اطمینان میدهم قوه قضائیه از خون این عزیزان نخواهد گذاشت و اجازه پایمال شدن خون این عزیزان را نخواهیم داد.

وی افزود: ششم آذر ماه سالروز فرمان ۵تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی است، هفته بسیج را به ملت ایران به ویژه بسیجیان تبریک می گویم. نهالی که امروز به شجره طیبه تبدیل شده است‌. هر روز کارآمدی بسیج و نیازمندی به آن بیشتر احساس می شود.

ستایشی گفت: بسیج در عرصه های مختلف امتحان خود را پس داده و ما نیازمند بسیج برای گره گشایی از مشکلات کشور هستیم، از همین رو نوک پیکان عناد به سمت روحیه اخلاص، ایثار و خدمت بی منت بسیجیان است اما پرچم بسیج و بسیجی و دلدادگی و ولایت بالا است.

سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: بسیجی در کف خیابان برای برقراری امنیت مردم خون می دهد و در دانشگاه و حوزه و.... وظیفه روشنگری و تبیین را بر دوش می کشد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه پیگیری و فرامین و سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در قوه قضائیه گفت: این قرارگاه تشکیل شده تا فرمایشات مقام معظم رهبری اجرا شود. همچنین در سیاست کلی ۱۳۸۱ و هفتم توسعه تکالیفی متوجه قوه قضائیه شده است و این قوه برای برنامه ریزی برای اجرای این سیاست ها این قرارگاه تشکیل شده است و هفته گذشته دستورالعمل این قرارگاه از سوی رئیس قوه قضائیه تایید شد. امیدواریم جهش تحولی در پیگیری تکالیف قوه قضائیه محقق شود.

این خبر در حال به روز رسانی است...