شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آفریقا#امارات#خاورمیانه

مصونیت بالای امارات متحده عربی در برابر تهدیدات سایبری

امارات متحده عربی از جمله کشور‌هایی شناخته شد که کمترین خطرات ناشی از نفوذ‌های الکترونیکی را در منطقه خاورمیانه و آفریقا را دارد.

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از الامارات الیوم، داده‌های اخیر کسپرسکی، شرکت بین‌المللی سیستم‌های امنیتی الکترونیک، نشان می‌دهد که امارات متحده عربی از جمله کشور‌هایی بود که کمترین خطرات ناشی از نفوذ‌های الکترونیکی را در منطقه خاورمیانه و آفریقا، چه برای دستگاه‌های متصل یا غیر متصل به اینترنت، را دارد.


داده‌های افشا شده توسط کسپرسکی در مجمع سالانه امنیت سایبری خاورمیانه، ترکیه و آفریقا که در پایان هفته گذشته در اردن برگزار شد، نشان می‌دهد که امارات متحده عربی کمترین تعداد تهدیدات الکترونیکی غیرمرتبط با اینترنت را در منطقه به ثبت رسانده است؛ که از طریق دستگاه‌های جانبی متصل مانند دستگاه‌های USB، SP، انواع دیسک‌ها یا اتصالات سیمی ساخته می‌شوند.


یوجین کسپرسکی، مدیر عامل شرکت می‌گوید: «دنیای امروز بسیار به هم وابسته است، که نیازمند بازنگری در نحوه پرداختن به مفهوم امنیت الکترونیکی است و نیاز به تغییر به سمت رویکردی قابل اعتمادتر که جایی برای خطا نداشته باشد، دارد.

وی افزود: «ما در حال توسعه محصولات مبتنی بر اصل (مصونیت الکترونیکی) هستیم که مبتنی بر محافظت در برابر تهدیدات دیجیتال است، زیرا واقعیت ثابت کرده است که اکثر حملاتی که سیستم‌های هدف قرار می‌دهند مبتنی بر (مصونیت الکترونیکی) به حملات غیر مؤثر تبدیل می‌شوند.»