شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آموزش و پرورش#کارکنان#وزارت

ابلاغ بخشنامه ترمیم حقوق توسط آموزش و پرورش

ابلاغ بخشنامه ترمیم حقوق توسط آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش بخشنامه نحوه اجرای اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش و پرورش بخشنامه قانون اصلاح بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری مصوب 8 آبان 1401 مجلس شورای اسلامی را به استان‌های کشور ابلاغ کرد.

در بخش‌هایی از این بخشنامه آمده است:

3000 امتیاز در احکام کارگزینی و قراردادهای کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارکنان شاغل در شرکت‌های دولتی به عنوان ترمیم حقوق در یک ردیف مستقل درج می‌شود.

معادل ریالی امتیاز مذکور به میزان (10059000) ریال در احکام کارگزینی و قراردادهای کارکنان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت با عنوان ترمیم حقوق د ر یک ردیف مستقل درج می‌شود.

در احکام کارگزینی اعضای هیئت علمی و قضات مبلغ (10028340) ریال با عنوان ترمیم حقوق در یک ردیف مستقل درج می‌شود.

فوق‌العاده جهش علمی بر مبنای عملکرد برای اعضای هیئت علمی غیر بالینی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت علوم و سایر دستگاه‌های اجرایی پس از تصویب دستورالعملی که به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان اداری و استخدامی، وزارت علوم و معاونت حقوقی ریاست جمهوری به تصویب شورای حقوق و دستمزد می‌رسد، اعمال می شود.

وزارت آموزش و پرورش , افزایش حقوق کارمندان ,

3600 امتیاز در احکام کارگزینی و قراردادهای کارکنان شاغل در نیروهای مسلح به میزان (12070800) ریال به عنوان ترمیم حقوق در یک ردیف مستقل درج می‌شود.

 حقوق مشمولین جزء 2 بند الف تبصره 12 ماده واحده قانون بودجه سال 1401 کل کشور شامل بازنشستگان، وظیفه بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی مبلغ 9 میلیون ریال افزایش می‌یابد.

در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، کمک هزینه اولاد و عائله‌مندی تمامی گروه‌های مختلف حقوق بگیر اعم از شاغل و بازنشسته و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، سازمان انرژی اتمی از قبیل کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و قضات به ترتیب به میزان 100 درصد و 50 درصد به شرح جدول دو افزایش می‌یابد.

به ازای هر فرزند و بدون محدودیت در تعداد فرزندان مبلغ کمک هزینه اولاد فوق‌الذکر برای کارکنان مشمول در حکم کارگزینی آنها درج می‌شود.

مبلغ ریالی کمک هزینه اولاد و عائله‌مندی مشمولین قانون نظام هماهنگ کارکنان دولت اعم از شاغلین و بازنشستگان همسان با مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری به میزان (2036947) ریال در ردیف کمک هزینه عائله‌مندی و (1056195) ریال در ردیف کمک هزینه اولاد افزایش می‌یابد.

کمک هزینه اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌هایی اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری همانند مراتب مندرج در جدول شماره 2 افزایش می یابد.

وزارت آموزش و پرورش , افزایش حقوق کارمندان ,

 امتیاز کمک هزینه عائله‌مندی برای مزدوجین جدید و کمک هزینه اولاد برای فرزندان متولد سال 1401 از تاریخ اجرای این قانون تا انتهای سال 1401 متناسب با رعایت افزایش کمک هزینه عائله‌مندی و اولاد به ترتیب دو و سه برابر می‌شود.

وزارت آموزش و پرورش , افزایش حقوق کارمندان ,

فایل کامل این بخشنامه را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام/