شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثابت#قیمت#هزار تومان

قیمت‌ها در بازار سکه و طلا ثابت ماند

 قیمت‌ها در بازار سکه و طلا ثابت ماند

ایبنا نوشت: در سومین روز هفته، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۶ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان تعیین شد.

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به کاهش نرخ طلا در بازارهای جهانی اظهار داشت: قیمت هر اونس طلا امروز ۱۷۳۸ دلار رسید که نسبت به روز قبل، با کاهش همراه بوده است. قیمت هر اونس نقره نیز به ۲۰ دلار و ۶۹ سنت کاهش قیمت داشته است.

کشتی آرای در ادامه در خصوص آخرین قیمت‌های بازار امروز طلا و سکه اظهار داشت: در معاملات امروز (دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۵ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۶ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان امروز دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۶۶۷ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۸۳۴ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به ۲ میلیون تومان رسید.

کشتی آرای در پایان اظهار داشت: امروز حباب سکه با کمی کاهش به رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد.

۲۲۰ ۴۶