شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جام جهانی#سردار آزمون

تحلیل یک رسانه روسی از شرایط سردار آزمون در جام جهانی

تحلیل یک رسانه روسی از شرایط سردار آزمون در جام جهانی

یک رسانه روسی جام جهانی قطر را فرصت خوبی برای مهاجم تیم ملی ایران و بازگشت به اوج دانست.

به گزارش برنا؛ یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران، سردار آزمون است. آزمون در هفته‌های گذشته دچار آسیب دیدگی شد و زیر نظر مربیان تیم ملی روند درمانی خود را طی کرد.

این مهاجم که عضو باشگاه بایر لورکوزن آلمان است، امسال فصل خوبی را با این تیم سپری نکرده و آمار او با دوران حضورش در تیم زنیت سنت پترزبورگ و لیگ روسیه قابل مقایسه نیست.

سایت vedomosti روسیه به همین بهانه به بررسی شرایط سردار آزمون در جام جهانی قطر پرداخت و در گزارش خود نوشت: « سردار آزمون بدترین سال دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند. او بعد از زنیت، در آلمان ناکام ماند و تقریباً تیم ملی را از دست داد. جام جهانی قطر فرصت خوبی برای این بازیکن ایرانی و بازگشت به اوج است.»

در بخشی از این گزارش آمده است: «جام جهانی قطر از بسیاری جهات برای آزمون تعیین کننده خواهد بود. این احتمال وجود دارد که او پس از پایان مسابقات به کار خود در تیم ملی پایان دهد. سردار پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از جدایی خود از تیم ملی ایران خبر داده بود. او در ایران به دلیل بازی کم رنگش در جام جهانی روسیه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. این مهاجم بسیار آزرده خاطر شد و گفت دیگر به تیم ملی نمی‌آید. اما بعد از چهار ماه نظرش عوض شد.»

این رسانه عملکرد تیم ملی ایران و سردار آزمون در جام جهانی را برای این مهاجم و سرنوشتش در تیم بایر لورکوزن تعیین کننده دانست و نوشت: «برگزاری یک تورنمنت قدرتمند از نظر آینده شغلی باشگاهی نیز برای سردار مهم است. دوره لغزش و افت در بایر طولانی شده است و بعید است که این تیم جاه طلب همچنان مهاجم گران قیمت اما بدون گل را روی نیمکت نگه دارد.»

انتهای پیام