شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#نفت#نفت تهران#تفاهم‌نامه

پاکسازی آلودگی‌ شرکت پالایش نفت تهران با فناوری‌ و محصولات دانش‌بنیان

پاکسازی آلودگی‌ شرکت پالایش نفت تهران با فناوری‌ و محصولات دانش‌بنیان

شرکت پالایش نفت تهران با پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی درباره پاکسازی انواع آلودگی‌های خاک، لایروبی و تصفیه لجن مخازن نفتی خود با استفاده از فناوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، شرکت پالایش نفت تهران با پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی درباره تصفیه لجن مخازن نفتی خود با استفاده از فناوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه همکاری با هدف استفاده از خدمات فناورانه، نوآورانه و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی در پاکسازی انواع آلودگی‌های خاک، لایروبی و تصفیه لجن مخازن نفتی پالایشگاه تهران مابین مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران و رئیس پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

به‌کارگیری محصول دانش‌بنیان پودر باکتریایی با عنوان تجاری BIOREMER برای حذف آلودگی‌های نفتی خاک و لجن‌های نفتی در مقیاس پایلوت در پالایشگاه، با همکاری پالایشگاه تهران و بکارگیری ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته به پژوهشکده برای ارائه خدمات در زمینه‌های پاکسازی انواع آلودگی خاک، لجن‌های نفتی موجود در پالایشگاه و لایروبی و لجن زدایی مخازن و برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های آموزشی تخصصی مورد نیاز در زمینه پاک‌سازی لجن‌های نفتی در شرکت پالایش نفت تهران از جمله تعهدات پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی با همکاری شرکت پالایش نفت تهران در این تفاهم‌نامه است.

همچنین قرار است پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی پیرامون حل مسائل زیست محیطی پالایشگاه تهران با استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشی پژوهشکده و شرکت‌های دانش‌بنیان وابسته استفاده کند.

بنابر توافقات صورت گرفته زمان اجرای این تفاهم‌نامه از آذر ماه سال جاری آغاز و به مدت یک سال ادامه خواهد داشت که در صورت توافق قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/