شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#سرمایه‌گذاری

رئیس فدراسیون: والیبال قابلیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد

رئیس فدراسیون: والیبال قابلیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: ورزش والیبال قابلیت بالایی برای سرمایه‌گذاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش برنا از مرکزی ، محمدرضا داورزنی روز دوشنبه در نشست مجمع انتخابی رئیس هیات والیبال استان مرکزی در اراک، افزود: در سال‌های گذشته، گلستان و آذربایجان قطب والیبال ایران بودند اما هم اکنون، تیم‌های قدرتمندی از نقاط مختلف کشور در لیگ‌ها و سوپر لیگ حضور دارند که بیانگر ظرفیت بالای کشور در این رشته ورزشی است.

1008595904_50107692

وی بیان کرد: استان مرکزی از استان های پرظرفیت والیبال کشور محسوب می‌شود که باید از آن به خوبی استفاده شود.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: فاصله بین ورزشکاران یک آفت است و ورزشکاران باید به منافع ملی بیش از منافع شخصی توجه کنند تا به والیبال ملی کمک شود.

1001869428_50105639

داورزنی اظهار داشت: هیات های استانی بازوان فدارسیون ها هستند و موفقیت های کسب شده در سطوح بین‌المللی مرهون زحمات و تلاش همه استان ها است.

وی گفت: وجود چهار تیم ملی بانوان، چهار تیم ملی مردان و چندین تیم ساحلی والیبال در کشور نشان از پیشرفت و توسعه این ورزش در کشور دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

1009998788_50105877

رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد: اگر هیاتی فعال نباشد حق جوانان و پتانسیل‌ها ضایع می شود، پارسال تیم نوجوانان از یک هزار و ۴۰۰ استعداد شناسایی شده تشکیل شد و تیم زیر ۱۶ سال نیز از هفته آتی شکل می گیرد که بخشی از استعدادهای آن شناسایی شده و این حرکت ها و اقدامات در راستای آن است تا آینده والیبال کشور به خوبی رقم خورد.

داورزنی افزود: تیم ۱۴ و ۱۵ سال دختران کشور کار خود را شروع کرده تا تیم ملی زیر ۱۶ سال با قدرت بسته شود و در بخش پسران نیز به زودی آغاز می شود.

1004514561_50107501

وی تاکید کرد: انتظار است هیات والیبال استان مرکزی در رده‌های سنی مختلف فعال تر شود و جایگاهی که بچه‌های این استان می توانند خود را ببینند، برگزاری مسابقات استانی است.

رئیس فدراسیون والیبال کشور ادامه داد: هیات های والیبال نباید نگاه خود را به مرکز استان ها داشته باشند و باید به همه شهرستان ها توجه کنند و نگاه، استانی باشد تا مسیر رشد استعدادها به خوبی هموار شود.

داورزنی گفت: رئیس هیات والیبال استان باید برنامه های چهارساله را به خوبی هدفگذاری کند و از تمام ظرفیت‌های استانی بهره گیری کند.

وی گفت: والیبال ایران در ۱۶ سال گذشته ۱۰۰ درصد وابسته به دولت بود اما هم اکنون ۸۵ تا ۹۰ درصد این رشته وابسته به دولت نیست.

1004096979_50106098

داورزنی اظهار داشت: همه بچه‌های ایران حق دارند دیده شوند و استعدادهای آنها شناسایی شود و در این راستا هیات‌های ورزشی وظیفه دارند تعامل خود را با آموزش و پرورش تقویت کنند.

وی تاکید کرد: انتظار است مسیر رشد داوران و مربیان والیبال نیز در استان ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

1005995308_50106760

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم در ادامه این نشست گفت: والیبال جزو رشته‌های پرطرفدار و با پتانسیل در کشور و این استان است.

« عابد حقدادی» افزود: جامعه والیبال این استان باید دست به دست هم دهند، به رئیس هیات کمک دهند تا والیبال استان مرکزی به جایگاه بالایی برسد.

وی بیان کرد: توقع است همه کمک دهند تا موفقیت ‌های رشته والیبال در استان مرکزی روز به روز افزایش یابد و امید است برنامه محور حرکت شود و به بخش بانوان هم توجه ویژه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: والیبال ایران جایگاه بالایی را در دنیا به دست آورده و برای حفظ و تقویت این جایگاه باید شبانه روز تلاش کرد.

1002155215_50106305

در این مجمع « محمدرضا عزیزمحمدی» با ۱۷ رای موافق از ۲۶ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات والیبال استان مرکزی انتخاب شد.

همچنین « لیلا گودرزی» با کسب ۱۸ رای به عنوان نایب رئیس، « احمد احمدی» با ۱۳ رای به عنوان خزانه دار، «عباس غضنفری» با ۱۱ رای به عنوان کارشناس خبره، « حجت الله عباسیان» و « مریم علینقیان» هرکدام با ۲۲ رای به عنوان اعضای هیات رئیسه و « غلامحسین اکبری» با کسب ۲۱ رای به عنوان بازرس هیات والیبال استان مرکزی انتخاب شدند.

1002095342_50120788