شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشتی
درمورد حمله به کشتی اسرائیلی اطلاعاتی ندارم؛ حتما در منطقه طرفهای دیگری هم توان این کار را دارند

سخنگوی وزارت خارجه:

درمورد حمله به کشتی اسرائیلی اطلاعاتی ندارم؛ حتما در منطقه طرفهای دیگری هم توان این کار را دارند

سخنگوی وزارت خارجه گفت: از حمله به کشتی متعلق به رژیم اسرائیل اطلاعاتی ندارم که اظهارنظر کنم.

اعتمادآنلاین|

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه گفت: از حمله به کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی اطلاعاتی ندارم که اظهارنظر کنم. این رژیم به دلیل سالیان طولانی و دهه‌های متمادی جنایت علیه ملت‌ها و دولت‌های منطقه دشمنان زیادی را برای خود در منطقه ایجاد کرده است. دشمنانی که آمادگی دارند در پاسخ به جنایات این رژیم در هر کجا که بتوانند واکنش نشان دهند و حتما در منطقه طرف‌هایی هستند که توانایی این کار را دارند.

به گزارش ایلنا، کنعانی تصریح کرد: در منطقه طرف های زیادی هستند که هم انگیزه و هم توانایی حمله به اهداف این رژیم را دارند.

وی ادامه داد: اینکه آمریکا با استفاده از برخی بهانه جویی‌ها به دنبال تقویت نظامی گری در آب‌های منطقه‌ای باشد از نظر ما مردود است. نقش آمریکا را در طول سالیان طولانی بی ثبات کننده دیدیم. آمریکا در هیچ کدام از کشورهایی که حضور داشته ثبات و امنیت به همراه نیاورده است.

او ادامه داد: حمایت آمریکا از این رژیم آشکار است و همه می‌دانند رژیم صهیونیستی را متحد بلامنازع خود می‌داند و منافع دیگر کشورهای منطقه را قربانی منافع این رژیم کرده است. حضور شناورهای آمریکا در منطقه را مخل امنیت منطقه می‌دانیم.