شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##تخصیص#بیش#هزار#میلیارد#اعتبار#پروژه#های#درمانی

تخصیص بیش از ۲ هزار میلیارد اعتبار به پروژه های درمانی

تخصیص بیش از ۲ هزار میلیارد اعتبار به پروژه های درمانی

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفرهای استانی رئیس جمهور به وطارت بهداشت اختصاص داده شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر گزاری برنا؛ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در بازدید از مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار کرد: این پروژه یکی از پروژه های مهم نه تنها برای تهران بلکه برای کشور است، دولت سیزدهم عزم جدی در حوزه بهداشت دارد و در سفرهای استانی دولت توجه ویژه ای به تکمیل پروژه های نیمه کاره در حوزه بهداشت و درمان می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در بیش از ۳۹۰ مصوبه به اعتبار بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت در سفرهای استانی رئیس جمهور اختصاص داده شده است، افزود: از این اعتبار ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان سهم پروژه های بهداشت و درمان استان تهران است که پروژه های بهداشت و درمان به کارگاه های بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

منصوری بیان کرد: پروژه هایی که سال ها معطل مانده مثل پروژه های بیمارستان امام خمینی شهریار، بیمارستان مفتح و بیمارستان پیشوا به سرعت درحال پیگیری هستند و پروژه ای بر زمین نداریم.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه ها با موانعی روبرو هستند ،گفت: بیمارستان الغدیر بومهن که با دستور رئیس جمهور در مدت ۶ ماه تکمیل شد تا دوهفته آینده افتتاح می شود واین نشانگر عزم راسخ دولت برای کمک به پروژه نیمه کاره بهداشتی و درمانی است. 

معاون اجرایی رئیس جمهور  با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر تکمیل پروژه های بهداشتی درمانی و اهمیت بیشتر پیشگیری بر درمان، ادامه داد: پروژه های درمانی به دلیل اهمیت علمی وپژوهشی که دارند از مهم ترین های پروژه های کشور هستند.

منصوری با بیان اینکه بهره برداران اصلی این مجتمع افراد بی بضاعت و مردم مناطق کم برخوردار کشور هستند، گفت: پروژه های درمانی به صورت فاز به فاز افتتاح می شود. وعده ای برای افتتاح کامل مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) میدهم دهه فجر است و با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام