شهر خبر

تخصیص ۴۵۰ هزار میلیارد اعتبار برای مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره)/ افتتاح کلینیک همزمان با دهه فجر

تخصیص 450 هزار میلیارد اعتبار برای مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره)/ افتتاح کلینیک همزمان با دهه فجر

معاون اجرایی رئیس جمهور از افتتاح مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی (ره) در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر گزاری برنا؛ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور امروز و در حاشیه بازدید از مجتمع مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: این مجتمع یکی بزرگترین پروژه های کشور است که  دارای هزار تخت خواب است، این پروژه سال ها قبل توسط خیرین پایه گذاری و سپس به دولت واگذار شد و امروز فاز اول با ۱۰۰تخت خواب راه اندازی شده است.

وی افزود: وزارت بهداشت اقدامات خوبی را در دولت سیزدهم آغاز کرده، بیمارستانی فاخر با ۳۷۶ تخت خواب در استان ایلام در حال راه اندازی است که در فاز اول ۱۰۰تخت خواب دارد.

معاون اجرایی گفت: مجتمع مهدی کلینیک بیمارستان امام خمینی هزار تخت خوابی در فاز اول ۱۰۰تخت خواب  راه اندازی کرده و قرار براین است هفته به هفته به این تعداد اضافه شود تا در دهه فجر این مجتمع به صورت کامل افتتاح شود.

منصوری با بیان اینکه این مجتمع در لیست پروژه های نیمه تمام رئیس جمهور قرار داشت، افزود:  مجموعا ۴۵۰ هزار میلیارد اعتبار از محل اعتبارات سفرهای رئیس جمهور به این پروژه اختصاص داده شده که از این میزان  ۱۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است .

وی تصریح کرد: اعتبار  بخشی از تجهیزات تامین شده اما ما این اعتبار را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی می گذاریم که بخشی را به ابنیه بیمارستان و بخش دیگری را به تجهیزات دانشگاه اختصاص دهد.

معاون اجرایی گفت: مجتمع امام خمینی به صورتی است که مردمی که در سطوح متوسط و کم برخوردار هستند از این مجتمع استفاده می کنند.

وی درباره بازدیدهای میدانی خاطرنشان کرد: توصیه دولت سیزدهم بر این است که به جای پشت میز نشینی و عملکرد کارتابلی در میدان مسائل را بررسی کنیم و تحلیل را در محیط انجام دهیم.

منصوری با اشاره به اینکه رئیس جمهور در یک هفته دو بازدید میدانی به عمل می آورد، عنوان کرد: امروز  رئیس جمهور در وزارت بهداشت برنامه نظارت ستادی خود را  که به صورت هفتگی برگزار ممی شود، دنبال می کند.

انتهای پیام