شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#بنزما#فرانسه

جانشین بنزما؛ بازیکنی که سوژه عکاسان شد

دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

جانشین کریم بنزما در خط حمله تیم ملی فرانسه حالا امید اول گلزنی این تیم شده است.

تیم فرانسه

به گزارش همشهری آنلاین، مصدومیت کریم بنزما در آستانه شروع جام جهانی، یکی از تلخ‌ترین خبرهایی بود که کل فوتبال دنیا را تحت تاثیر قرار داد. ملی‌پوش فرانسوی رئال مادرید که یک ماه پیش برای اولین بار توپ طلا را به دست آورد، امید زیادی داشت تا همراه با تیم ملی کشورش جامِ جهانی را هم فتح کند ولی در این دوره هم نتوانست عضوی از تیم باشد و این بار  به دلیل مصدومیت، فرصت حضور در تیم ملی را از دست داد.

دیدیه دشان، بعد از این اتفاق اعلام کرد که بازیکن جدیدی جایگزین بنزما نمی کند و تیمش با ۲۵ بازیکن در جام جهانی حاضر خواهد شد. با خروج کریم از لیست دشان حالا الیور ژیرو فرصت خواهد داشت تا در بزرگترین تورنمنت دنیا دقایق بازی بیشتری به دست آورده و برای رکوردی تلاش کند که با شکست آن فاصله زیادی ندارد.

در فاصله یک روز مانده تا دیدار فرانسه و استرالیا، خروس‌ها آخرین تمرین خود را برگزار کردند. آنها حالا آماده یک رویارویی حساس می‌شوند؛ دیداری که می تواند معادلات صعود را تا حد زیادی تغییر دهد. ژیرو، حالا دیگر یک بازیکن جایگزین نیست، او حالا در غیاب کریم بنزما، نقش رهبر کارهای تهاجمی را به دوش خواهد کشید و باید دید که می تواند این کار را انجام دهد یا خیر.

او که امروز سوژه عکاسان حاضر در تمرین تیم ملی فرانسه بود، با انگیزه بالا تمرین کرد و حالا آماده بازی فردا مقابل استرالیا است. ژیروی ۳۶ که احتمالا آخرین جام جهانی خود را به عنوان بازیکن تجربه می کند، با ۴۹ گل در ۱۱۴ بازی ملی تنها دو گل دیگر تا رسیدن به تیری آنری فاصله دارد. او حالا در فرصت خوبی که به دست آورده به این می‌اندیشید که در همین قطر، عنوان بهترین گلزن ملی فرانسه را به نام خود ثبت کند.

منبع: ورزش سه