شهرخبر

ترقی: دشمنان از طریق کشته‌سازی هم نتوانستند نظام را زیر سوال ببرند

ترقی:  دشمنان از طریق کشته‌سازی هم نتوانستند نظام را زیر سوال ببرند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه یکی از راهکارهای دشمنان را برای دامن زدن به ناآرامی‌های اخیر موضوع کشته سازی خواند و ادامه داد: دشمنان حتی از طریق کشته‌سازی هم نتوانستند نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند لذا همانطور که در اغتشاشات گذشته، مثل جریان نفاق سال 60 وقتی دیدند نمی‌توانند خواسته‌های خود را بر نظام تحمیل کنند، دست به عملیات‌های تروریستی زدند و بسیاری از مردم ما را به شهادت رساندند.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به آشوب و نا آرامی‌های اخیر، گفت: جریان اغتشاشگر هم‌اکنون یک تلاش همه جانبه‌ای را با کمک عوامل خارج از کشور، بعضی از عوامل فریب خورده و مزدور داخلی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: آنها تصور و محاسباتشان این بود که مردم بخاطر نارضایتی که ممکن است از وضع اقتصادی کشور داشته باشند از آنها حمایت خواهند کرد و با استفاده از این حمایت می‌توانند اهداف خود را یکی پس از دیگری به ثمر برسانند که  در پی آن موجب تغییر نظام یا موجب تغییر رفتار نظام شوند.

ترقی با اشاره به شکست دشمنان در پروژه‌های اخیرشان، اظهار داشت: در طی این مدت مشخص شد که مردم آنها را حمایت و همراهی نکردند و به این صورت همه طرح‌ها و پروژه‌هایشان به شکست انجامید.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه یکی از راهکارهای دشمنان را برای دامن زدن به ناآرامی‌های اخیر موضوع کشته سازی خواند و ادامه داد: دشمنان حتی از طریق کشته‌سازی هم نتوانستند نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند لذا همانطور که در اغتشاشات گذشته، مثل جریان نفاق سال 60 وقتی دیدند نمی‌توانند خواسته‌های خود را بر نظام تحمیل کنند، دست به عملیات‌های تروریستی زدند و بسیاری از مردم ما را به شهادت رساندند.

وی  افزود: الان هم شروع کردند به انتقام گرفتن از مردم و این عملیات‌های تروریستی اخرین تیری است که در چنته دارند؛ درواقع می‌خواهند با انتقام گرفتن به شکلی شکست خود را در این پروژه جبران کنند؛ در صورتی که مردم لحظه به لحظه و روز به روز با این جنایت ها تنفرشان از آنها افزایش پیدا کرده و همان مقدار موقعیتی که در بین بعضی از اقشار جامعه که به عنوان مخالف سیاسی موضع می‌گرفتند داشتند نیز از دست داده‌اند زیرا با اقدامات وحشیانه خود روی تروریسم داعش را هم سفید کرده اند!

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پایان سیاست اتخاذ شده مبنی بر مقابله با محاربین و تروریست‌ها را مناسب خواند و گفت: امید است که با این سیاست این پروژه دشمنان نیز به شکست منجر شود.

انتهای پیام