قهرمان المپیک : کشتی ایران می‌تواند چند مدال جهانی و المپیک کسب کند / از عملکرد تیم رضایت دارم

کمیل قاسمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عنوان سومی تیم انبوه‌سازان هوتن در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود بالاخره ما نخستین حضورمان را در لیگ تجربه می‌کردیم برای تجربه اول بد نبود اما به نظرم حتی می‌توانستیم در فینال هم حضور داشته باشیم اما شرایط کشتی به گونه‌ای پیش رفت که مجبور شدیم برای رده سوم و چهارمی تلاش کنیم که در نهایت امر هم در جایگاه سوم قرار گرفتیم.

او در خصوص اینکه مسابقات لیگ چطور بود، گفت: سطح مسابقات خوب بود به نحوی که هم کشتی‌گیران داخلی در لیگ شرکت کرده بودند و هم کشتی‌گیران عنوان‌دار خارجی و همه چیز به شرایط خوبی پیش رفت.

مدیرفنی تیم انبوه‌سازان هوتن درباره اینکه آیا از نتایج تیم رضایت دارد یا خیر، اینطور پاسخ داد: در نیمه‌نهایی می‌شد در یک یا 2 وزن شرایط را برگردانیم و به فینال برویم اما نشد. بچه‌ها تقریبا رضایت داشتم اما از برخی‌ها هم رضایت ندارم زیرا می‌شد بهتر از این هم کار کنند.

قهرمان المپیک لندن درباره شرایط ایران برای حضور در جام‌جهانی آمریکا اظهار داشت: برگزاری مسابقات جام‌جهانی به خصوص در آمریکا کار را سخت‌تر از قبل می‌کند اما امیدوارم بچه‌های ما بتوانند در آنجا خوب کشتی بگیرند و با قهرمانی به کشور بازگردند. شرایط کشتی ما خیلی خوب است زیرا کشتی‌گیران خوبی داریم و خیلی باید به نحو احسن از آن‌ها استفاده کرد و می‌توان از دل این ورزشکاران چند مدال طلای جهانی و حتی المپیک صید کرد.

انتهای پیام/