شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#آسیب

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

خسارت به ۳۵ خودروی آتش‌نشانی تهران در جریان اغتشاشات

 خسارت به ۳۵ خودروی آتش‌نشانی تهران در جریان اغتشاشات

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از خسارت به ۳۵ دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون ۵ نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیدند.

قدرت‌الله محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ایراد آسیب به تجهیزات و خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: در اغتشاشات اخیر ۳۵ دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در مسیر امدادرسانی و انجام کارهای روزمره دچار حادثه شدند و آسیب دیدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون پنج نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیدند.

پیش از این عبدالمطهر محمدخانی از وارد شدن ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارت به شهرداری تهران طی روزهای ۲۸ شهریورماه تا ۵ مهرماه خبر داده بود و گفته بود: متأسفانه در جریان اغتشاشات اخیر ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه تویوتا با تجهیزات کامل و متعلق به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دچار حریق و تخریب شد.

چندی پیش نیز خبرگزاری مهر طی گزارشی تحت عنوان «هزینه ۵۷ میلیاردی از جیب ملت برای ارضاء هیجانات روحی» به بررسی آسیب‌ها و خسارات ناشی از اغتشاشات به بیت‌المال و تجهیزات شهری پرداخته بود.