شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبالی

حمله تند «تسنیم» به توییت فوتبالی «غیراخلاقی» حسن عباسی: یا تکذیب کن یا عذرخواهی

حمله تند «تسنیم» به توییت فوتبالی «غیراخلاقی» حسن عباسی: یا تکذیب کن یا عذرخواهی

تسنیم نوشت: یک حساب توئیتری با نام حسن عباسی بعنوان یار کمکی شبکه‌های معاند وارد میدان شده است، انتظار می‌رود در صورتی که این صفحه مربوط به حسن  عباسی است، مسئولان در برابر این اظهارات غیراخلاقی و حاشیه‌ساز وی تصمیم قاطع بگیرند.

یک حساب کاربری در توئیتر که با نام «‌‏حساب رسمی حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین» فعالیت می‌کند، در توئیتی به فوتبالیست‌ها اهانت کرده و همین موضوع حاشیه‌هایی را پدید آورده است.

با توجه به تعداد دنبال‌کنندگان و وضعیت صفحه حسن عباسی، احتمال اینکه این صفحه به حسن عباسی وابسته باشد زیاد است؛ لذا در صورتی که این توئیت حاشیه‌ساز از او نیست باید این موضوع را تکذیب کند و در غیر اینصورت کمترین کار لازم، عذرخواهی بابت این توئیت است.

حسن عباسی که در گذشته هم اظهارات توهین‌آمیزش علیه کلیت فوتبالیست‌های کشور حاشیه‌ساز شده بود، تنها چند روز مانده به بازی حساس ایران و انگلستان و در شرایطی که تیم ملی احتیاج به آرامش روانی دارد چنین حاشیه ساز شده است.

در یک ماه گذشته هجمه سنگینی از سوی دشمنان و شبکه‌های فارسی زبان معاند صورت گرفت تا تیم ملی ایران از جام جهانی حذف شود اما نه تنها این اقدام صورت نگرفت بلکه خبرنگاران شبکه سعودی اینترنشنال از ورود به قطر منع شدند.

شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی نیز از اعزام خبرنگار امتناع کرد و در برابر تیم ملی ایران سیاست بایکوت و تخریب را در پیش گرفتند.

حالا یک حساب توئیتری با نام حسن عباسی بعنوان یار کمکی شبکه‌های معاند وارد میدان شده است، انتظار می‌رود در صورتی که این صفحه مربوط به حسن عباسی است، مسئولان در برابر این اظهارات غیراخلاقی و حاشیه‌ساز وی تصمیم قاطع بگیرند.

۲۱۲۲۰