شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#مسکن مهر#پارکینگ

برخورد جرثقیل با ساختمان در پردیس/ دو نفر جان باختند

برخورد جرثقیل با ساختمان در پردیس/ دو نفر جان باختند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: در پی ورود یک دستگاه جرثقیل به پارکینگ یک بلوک مسکن مهر در فاز ۸ پردیس دو نفر از شاگردان این جرثقیل جان خود را از دست داند.

به گزارش مشرق، مهدی درفکی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته خودرو جرثقیل که از شمال به جنوب بلوار امام رضا(ع) فاز هشت پردیس در حرکت بود، به گفته خود راننده پس از بریدن ترمز به حاشیه خاکی سمت چپ جاده منحرف و سپس راننده خود را از ماشین به بیرون پرتاب می کند.

وی گفت: متاسفانه دو نفر از شاگردان وی که از اتباع خارجی بودند در این حادثه دچار صدمات جدی می شوند که یکی از آنها در محل فوت و دیگر مجروح حادثه به دلیل قطع شدن پایش به بیمارستان منتقل می شود که متاسفانه شب گذشته دومین مجروح حادثه نیز جان خود را از دست داد.

برخورد جرثقیل با ساختمان در پردیس/ دو نفر جان باختند

درفکی افزود: جرثقیل پس از رهاسازی توسط راننده به پارکینگ یکی از مجتمع های مسکن مهر این فاز وارد و به محض وارد شدن، برق آن قطع و به یکی از دو ستون نگهداری طبقه اول آسیب جدی وارد می کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ادامه داد: در حال حاضر استحکام نگهداری این ساختمان توسط خود خودروی جرثقیل میسر شده و تا ایمن سازی ساختمان امکان انتقال و جابجایی خودرو وجود ندارد.

وی اضافه کرد: ظهر امروز به اتفاق تیمی از فرمانداری، مدیریت بحران و نماینده شرکت عمران از محل حادثه بازدید به عمل آورده و به دلیل اینکه این ساختمان تحویل متقاضیان شده، مقرر گردید شکایتی از راننده در این خصوص صورت بگیرد و کارشناس رسمی دادگستری ضمن بررسی میزان خسارت وارده اقدامات لازم برای ایمن سازی بنا صورت بگیرد.