شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#آلودگی هوا#استان تهران#آبان ماه

صدور "هشدار زرد آلودگی هوا" در هفته جاری

صدور "هشدار زرد آلودگی هوا" در هفته جاری

مدیر‌کل مدیریت بحران استان تهران نسبت به آلودگی هوا در استان هشدار داد و گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر شنبه ۲۸ آبان ماه تا ظهر چهارشنبه دوم آذرماه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه را شاهد خواهیم بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حامد یزدی‌مهر در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران خبر داد و گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر شنبه 28 آبان ماه تا ظهر چهارشنبه دوم آذر ماه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک)، در بعضی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان  تهران اظهار کرد: به همه مردم توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد ویژه سالمندان، کودکان و افراد باسابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نیست.

انتهای پیام/