شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیس مجلس#شهید مدافع#خانواده شهید

قالیباف:

امیدواریم با کار و تلاش، امنیت به طور کامل برقرار شود

 امیدواریم با کار و تلاش، امنیت به طور کامل برقرار شود

رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان، گفت: امیدواریم با کار و تلاش، امنیت به صورت کامل برقرار شود و با افرادی که جوانان را اینگونه به شهادت می‌رسانند، برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه (۲۷ آبان ماه) با حضور در منزل شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان که در روز ۱۲ آبان سال جاری به طرز دلخراشی توسط اغتشاشگران در کرج به شهادت رسیده بود، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده وی، از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه ما و مردم مدیون شهدا هستیم و امنیت ما مدیون شهدا است، اظهار کرد: ما مسئولان بیش از دیگران مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم و این کار ما را مضاعف می‌کند، لذا وظیفه داریم برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم تا پاسدار خون این شهدای عزیز و مجاهدت و ایثار خانواده‌های آنان باشیم.

رئیس قوه مقننه با تأکید بر اینکه حضور در منزل شهید را وظیفه خود می‌دانم، خطاب به پدر شهید روح‌الله عجمیان، عنوان کرد: متوجه شدم که شما از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستید، از اینگونه پدرها توقع تربیت چنین فرزندانی نیز وجود دارد.

قالیباف با اشاره به شهادت این شهید و برخی دیگر از مدافعان امنیت که در مظلومیت به دست افراد خشن و اوباش به شهادت رسیده اند، تاکید کرد: امیدواریم با کار و تلاش، امنیت به صورت کامل برقرار شود و با افرادی که جوانان را اینگونه به شهادت می‌رسانند، در قالب قانون قاطعانه برخورد شود.

لازم به ذکر است در این دیدار پدر شهید عجمیان ضمن تشریح وقایع روز شهادت شهید، گفت: از شهادت فرزندم ناراحتی ندارم زیرا در دوران دفاع مقدس شاهد به شهادت رسیدن جوانان زیادی بودم و فرزند من هم مانند آن جوانان بود.

در این دیدار یکی از برادران شهید درخواست برخورد قاطع با اغتشاشگران و مخلان امنیت را داشت و گفت: این آمادگی را دارم تا به همراه فرزند خردسالم با دست خالی در مقابل آشوبگران و برای تأمین امنیت مردم بایستم.