شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#انگلیس

قطبی: ایران در ضدحملات برای انگلیس خطرناک خواهد بود

قطبی: ایران در ضدحملات برای انگلیس خطرناک خواهد بود

سرمربی تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ نظر خود درباره تیم فعلی را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا با برگزاری دیدار افتتاحیه بین تیم‌های قطر و اکوادور آغاز خواهد شد و این در حالیست که تیم ملی فوتبال ایران هم باید در نخستین دیدار دور گروهی خود از ساعت ۱۶:۳۰ روز دوشنبه به مصاف تیم انگلیس برود.

از همین رو نشریه ورزشی «تلگراف» برای بررسی عملکرد شاگردان کی‌روش مصاحبه‌ای با افشین قطبی یکی از سرمربیان سابق تیم ملی ایران انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

قطبی با تاکید بر ضعف تیم ملی انگلیس در خط دفاعی و همچنین انگیزه بالای کی‌روش، اظهار داشت: اذعان دارم که انگلیس بهترین تیم تورنمنت است، اما آن‌ها بی عیب نیستند. من می‌بینم که ضعف تیم انگلیس در دفاع وسط و دروازه است. اگر انگلیس بی‌دقتی کند و بازیکنان زیادی را به جلو بفرستد، ایران در ضد حمله موقعیت ایجاد می‌کند.

وی افزود: ایران قطعا بازیکنانی دارد که به انگلیس آسیب بزنند. تهدید اصلی آن‌ها از سه بازیکن خط حمله یعنی آزمون، جهانبخش و مهدی طارمی است که در این فصل ۵ گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

سرمربی سابق ایران خاطرنشان کرد: دروازه‌بان ایران یعنی امیر عابدزاده، فوق‌العاده است، ایران پایه‌های تیمی مشابه سال ۱۹۹۸ را دارد. این می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز باشد، زیرا آن‌ها با جان خود دفاع خواهند کرد.

قطبی در پاسخ به سوالی درباره کی روش گفت: کی‌روش از هر ابزاری برای ایجاد انگیزه در بازیکنانش استفاده خواهد کرد. مورینیو کمی همین سبک را دارد. کی‌روش با همه می‌جنگد و شاید این یک خصوصیت پرتغالی است.

انتهای پیام/