شهر خبر

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

۲۴ سانحه رانندگی در خراسان رضوی رخ داد/‏۳‬ کشته و ۹ مجروح

۲۴ سانحه رانندگی در خراسان رضوی رخ داد/‏۳‬ کشته و ۹ مجروح

مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی از ۲۴ سانحه رانندگی طی ۲۴ گذشته در نقاط حادثه خیز استان خبر داد و گفت: این تصادفات در مجموع سه کشته و ۹ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین میش مست با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان سه فقره تصادف فوتی با سه کشته داشته‌ایم، اظهار کرد: در شهرستان‌های سبزوار واژگونی سواری سمند، در شهرستان قوچان به سمت سرولایت انحراف به چپ یک دستگاه سواری پراید، در جاده کاشمر به سمت فیض آباد واژگونی یک دستگاه پژو پارس این تصادفات اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: همچنین هفت فقره تصادف جرحی در شهرستان‌های بردسکن، چناران، تربت حیدریه، قوچان، نیشابور و کاشمر داشته‌ایم که در این تصادفات ۹ نفر مجروح شدند.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ فقره تصادف خسارتی هم داشته‌ایم که جمع کل تصادفات را به ۲۴ فقره رسانده است.

میش مست افزود: در طی این مدت تیم‌های گشتی در این مسیرها استقرار داشته‌اند اما اکثر این تصادفات در نقاط حادثه خیز اتفاق افتاده است، همچنین در روزهای پنج شنبه و جمعه ترافیک سنگین، بسیار نیمه سنگین را در بعضی نقاط و محورهای استان شاهد بودیم، درکنار بارندگی که باعث لغزندگی سطح جاده‌ها می‌شود حوادث جاده‎ای را طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش داده است.