شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پدیده

حسن رنگرز: حضور قهرمانان در اردوی نونهالان انگیزه بخش است/ این بچه‌ها همه پدیده هستند

حسن رنگرز: حضور قهرمانان در اردوی نونهالان انگیزه بخش است/ این بچه‌ها همه پدیده هستند

سرمربی تیم‌ ملی کشتی فرنگی ایران گفت: حضور قهرمانان در اردوی نونهالان انگیزه بخش است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اردوی بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان با حضور نزدیک به ۸۰ کشتی گیر و مربی طی روزهای ۱۹ تا ۲۳ آبان ماه در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی و خانه‌های کشتی شهید هادی و صدرزاده برگزار شد.

از نکات حائز اهمیت این اردو حضور حسن رنگرز، سرمربی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان و آموزش فنون مختلف کشتی توسط وی به کشتی گیران حاضر در اردو بود.

حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در این رابطه اظهار داشت: نسل آینده کشتی را همین نونهالان تشکیل خواهند داد بنابراین تربیت این نسل و این استعدادها برای فدراسیون اهمیت بالایی دارد. در ماه پنج روز این کشتی‌گیران به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و در هر مرحله یکی از قهرمانان مطرح کشور هم برای بالا بردن انگیزه این بچه‌ها و هم برای آموزش فنون کشتی در تمرین تیم حاضر می‌شود. ایده و تفکر خوبی است بازخوردی که خودم بشخصه از این بچه‌ها گرفتم مثبت بود. همه در روز پایانی اردو ناراحت هستند که چرا اردو به پایان می‌رسد. اتفاق بسیار خوبی است قطعا اگر این روند به همین شکل ادامه یابد کشتی ما در بلندمدت می‌تواند از حضور این استعدادها بهره ببرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بین این کشتی‌گیران پدیده‌ای هم وجود داشته است که شما را شگفت‌زده کند؟ گفت: بی‌اغراق می‌گویم همه این بچه‌ها پدیده هستند. اکثر این بچه‌ها حالا به عنوان نخبه و یا استعداد برتر وارد این اردو شدند و اینده روشنی دارند. امیدوارم آنچه که مسئولیت ماست به درستی انجام دهیم اما این هم کافی نیست چرا که انتظار می‌رود مسئولین از جمله وزارت ورزش و جوانان نیز خیلی جدی‌تر در این مسیر از این نخبه‌ها حمایت کنند.

سرمربی تیم‌ ملی عنوان کرد: عملکرد فدراسیون کشتی در یک سال گذشته مثبت بوده که امید می‌رود این روند به همین شکل و با قدرت ادامه یابد. کشتی ایران هم در میادین بین المللی خوش درخشیده و هم در بحث عملیات عمرانی واقعا شاهد اتفاقات بزرگی بودیم. کشتی ایران سال آینده سال بسیار شلوغی را در پیش دارد که امیدوارم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی مناسب انتظارات مردم و خانواده کشتی را برآورده کنیم.

انتهای پیام/