شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تیم ملی#جمعه#انقلابی#تیم ملی ایران

خطیب جمعه سمنان: خودفروخته‌ها، موفقیت تیم ملی را برنمی‌تابند / مردم مومن و انقلابی از تیم ملی حمایت کنند / برخی دنبال اعتصاب زورکی اند

خطیب جمعه سمنان: خودفروخته‌ها، موفقیت تیم ملی را برنمی‌تابند / مردم مومن و انقلابی از تیم ملی حمایت کنند / برخی دنبال اعتصاب زورکی اند

ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: برخی خودفروخته ها فرمان های استکبار جهانی را اجرا می کنند و لذا نباید از آنها انتظار داشت که از تیم ملی ایران طرفداری و حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نماز جمعه این هفته سمنان با اشا ه به دیدار ملی پوشان کشورمان با رئیس جمهور قبل از عزیمت به جام جهانی قطر اظهار کرد: دشمنان دوستدار موفقیت مردم ایران نیستند و از هر فرصتی برای آسیب به نظام و کشور استفاده می کنند.

وی با اشاره به تلاش برخی برای حذف تیم ملی از مهمترین رویداد فوتبال جهان افزود: عده ای خودفروخته با همکاری دشمنان به دنبال حذف تیم ملی از جام جهانی بودند. آنها با کمک اغتشاشگران و کانال سعودی ایران اینترنشنال به دنبال حذف ایران بودند اما به هدف خود نرسیدند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه برخی به دنبال تجزیه کشور هستند تصریح کرد: برخی خودفروخته ها فرمان های استکبار جهانی را اجرا می کنند و لذا نباید از آنها انتظار داشت که از تیم ملی ایران طرفداری و حمایت کنند.

خطیب جمعه این هفته سمنان بر لزوم حمایت از تیم ملی در این رویداد مهم تاکید و خاطرنشان کرد: جامعه مومن و انقلابی باید از تیم ملی حمایت کنند.
وی با بیان اینکه موفقیت تیم ملی باعث ایجاد نشاط در جامعه می شود افزود: مردم مومن و انقلابی از نشاط و شادی مردم و موفقیت و حضور تیم ملی در جام جهانی حمایت کنند.

مطلبی با اشاره به اهمیت پرچم ایران اسلامی و به اهتزاز درآمدن آن گفت: همه باید از ورزشکاران و نشاط مردم حمایت کنند تا دشمن بفهمد همانطور که دین اسلام برای ما عزیز است، ورزشکاران و پرچم ایران عزیز نیز برای ما مهم و ارزشمند است.

وی به فراخوان اغتشاشگران برای تعطیلی بازار اشاره و خاطرنشان کرد: آنها به دنبال تعطیلی بازار بودند اما نتوانستند.

وی با بیان اینکه حمایت استکبار از اغتشاشات روشن است ادامه داد: استکبار، مزدوران و صهیونیسم بازیگران اصلی این صحنه ها بودند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اعتصابات در دوران انقلاب ۵۷ گفت: در آن دوره بازاریان انقلابی به اعتبار دستور مرجعیت و به جهت مسوولیتی که خودشان احساس کردند مغازه ها را به دلخواه خود تا ۶ ماه تعطیل کردند، زیرا این دستور را امام راحل مرجع و پیشوای انقلاب صادر کردند و کسبه از باب وظیفه دینی عمل کردند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: خوشبختانه علی رغم تلاش و فراخوان دشمنان برای ترغیب کسبه به تعطیلی بازار، اما این برنامه با هشیاری بازاریان متدین، به شکست انجامید.آنها می خواستند بدنه بازار را وارد میدان کرده و آنها را در برابر نظام اسلامی قرار دهند.

وی با بیان اینکه آنها به دنبال اعتصاب زورکی کسبه بودند افزود: عوامل آنها با ارعاب و تهدید مغازه ها و بازار را تعطیل کنند. آنها تهدید می کردند که اگر با تعطیلی همراهی نکنند دارایی شان را به آتش می کشند.

مطیعی با اشاره به عدم همراهی مردم و کسبه سمنان با فراخوان ها افزود: در همین سه روزی که فراخوان داده شده، نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی کشور با استقبال وسیع در شهر سمنان برگزار شد و غرفه ها با حضور وسیع مردم همراه بود.

وی با تقدیر از برگزاری این نمایشگاه بزرگ تصریح کرد: دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و مردم باید هوشیارتر از همیشه باشند.

21217