شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#روحانی#قم#دولت سیزدهم#ایران

از کارنامه دولت سیزدهم چه خبر؟ / حمله معاون رئیسی به دولت روحانی از تریبون نمازجمعه قم

از کارنامه دولت سیزدهم چه خبر؟ / حمله معاون رئیسی به دولت روحانی از تریبون نمازجمعه قم

ایرنا نوشت: معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور حوادث و اغتشاشات اخیر را به دلیل نگرانی منافقان و دشمنان از پیشرفت‌ها دانست و گفت که دشمنان نگران رشد و پیشرفت غیرقابل برگشت ایران هستند.

میثم لطیفی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، با بیان اینکه دشمن از سر کار آمدن دولتی که دغدغه‌اش حل مشکلات مردم است می ترسد، اظهار کرد: آنها از کم خوابی، پرکاری و توجه دولت به اقشار ضعیف و فرودست واهمه دارند.

وی اضافه کرد:تا قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم، دولت سابق میلیاردها تومان بدهی روی دست دولت مردمی گذاشته بود و ذخایر راهبردی در بحرانی ترین شرایط قرار داشت و مدارس، دانشگاه ها و مراکز علمی به سبب نحوه مدیریت کرونا تعطیل بود و دولت مردان کمترین توجهی به اقشار ضعیف نداشتند، ولی دولت سیزدهم همه این معادله ها را بر هم زد و مسایل کشور را به برجام و توسل به غرب گره نزد و راه تعالی کشور را بر اساس عزت و کرامت پیش برد.

وی افزود: رشد اقتصادی، حمایت از تولید کنندگان و شرکت های دانش بنیان در بعد داخلی و همکاری عزت مندانه با همسایه گان ‌و کشورهای دیگر خارج از اراده برجام در بعد بین‌المللی جزو اولویت‌های دولت است.

لطیفی با تاکید بر اینکه پیوستن به سازمان همکاری‌های شانگهای جزو موفقیت های مهم دولت در حوزه بین‌المللی است، گفت: منافقان به خوبی متوجه شده اند که با رشد و سرعت فعلی کشور به زودی همه آنها از اذهان عمومی حذف شده و نامی از آنها نخواهد بود و به همین دلیل آنها ایجاد درگیری های داخلی، آشوب و فتنه را در پیش گرفتند.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه منافقان جای دیکتاتور و حکیم و قاتل و شهید را عوض کردند، تصریح کرد: راهکار اصلی خاموشی فتنه‌های اخیر جداکردن خط جوانان کم اطلاع و خودی از جریان نفاق است.

وی یادآور شد: برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی با مدیریت جهادی و بیان حقایق با جهاد تبیین دو نکته کلیدی است که در شرایط کنونی باید جدی گرفته شود.

لطیفی با تسلیت و تبریک به خانواده‌های معظم شهدای عملیات تروریستی اخیر گفت: یکی از برکات فتنه های اخیر رسوا شدن منافقان خواهد بود.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی فتنه همیشه بوده و این طور نیست که فتنه از میان برود.

لطیفی با بیان اینکه بهم ریختن مرز حق و باطل هدف مهم و اساسی فتنه گران است، ابراز داشت: ذات فتنه‌ها برای اهل ایمان آزار دهنده است ولی این فتنه ها در کنار آزار و نقاط تاریکی که دارد سبب شناخته شدن منافقان می شود.

وی با تاکید بر اینکه جریان مومنان، کافران و منافقان سه جریان اصلی جامعه ایمانی هستند، افزود: در جامعه اسلامی نباید نسبت به منافقان بی تفاوت بود، منشا فتنه ها به تصریح آموزه های دینی، منافقان هستند هر چند هر بار تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

۲۱۲۱۷