شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه#همدان#جمعه#امام جمعه

ما عمامه به سرها هیچ کاره هستیم و به امدادهای غیبی خداوند امید داریم | قوه قضائیه هر چه زودتر افراد مستحق اعدام را اعدام کند ؛ مردم منتظرند!

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه بیان عقیده آزاد بوده اما برهم زدن امنیت عمومی آزاد نیست، گفت: از قوه قضائیه خواهش می کنیم افرادی که استحقاق اعدام را دارند هر چه زودتر اعدام شوند چراکه مردم منتظر انجام این کار هستند.

سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه ۲۷ آبان‌ماه شهر همدان، ضمن دعوت به تقوا با بیان اینکه تقوای الهی کلید باز کردن مشکلات و ذخیره معاد متقین بوده و بهترین توشه برای آخرت تقوای الهی در ابعاد شخصی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی، فضای حقیقی و مجازی است، اظهار کرد: کسی که به این موضوع معتقد است که هر خوبی و بدی جوابی دارد، حاضر نمی شود بدون تحقیق پیامی را بنویسد، منتشر کند، بخواند یا آن را برای دیگران بیان کند که انجام این کارها بدون تحقیق پیامدهایی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با توجه به تهاجم های اخیر نسبت به مسئله حجاب و کشیدن چادر خواهران از گوشه و کنار شنیده می شود و این جسارت به نهاد و آیات قرانی درباره حجاب است، افزود: از برادران نیروی انتظامی، بسیجی، سپاه، طلبه و غیرطلبه که در این مدت بسیارعالی و جان بر کف از اسلام و امنیت امتی که ۴۰ سال استقامت کرده، دفاع کردند و کاسبانی که با اعتصبات همراه نبودند، تشکر و قدردانی می کنیم.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه دشمنان امنیت دو دسته بوده که گروهی از آنها جوانان و نوجوانان فریب خورده هستند که دعا می کنیم خدا به آنها بصیرت عنایت کند و عده ای مغرض از بیرون و داخل هستند که امیدواریم ریشه کن شوند، گفت: افرادی با گزارشات غلط و تصورات پیش خود و چارچوب های ساخته منافقان و ضدانقلاب فکر می کنند اگر ما وارد شویم همه مردم خواهند آمد که باید بدانند آرزوی همرامی مردم را به گور خواهند برد.

موسوی‌اصفهانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: مردم باید به وعده‌های الهی و قرآن اطمینان داشته باشند که در این ۴۳ سال گذشته از انقلاب و قبل از آن که امام خمینی(ره) از سال ۴۲ انقلاب را شروع کرد، دیدیم که پروردگار در این فراز و نشیب‌ها همراه این امت بود و اکنون نیز از خدا می خواهیم امدادهای غیبی خود را تا ظهور امام زمان(عج) بر ما مستدام فرماید و آبروی اسلام را حفظ کند، ما عمامه به سرها هیچ کاره هستیم و به امدادهای غیبی خداوند امید داریم.

وی ضمن تشکر از قوه قضائیه برای محاکمه این افراد متهاجم،  با بیان اینکه ما هر کاری کنیم غرب از ما ایراد می‌گیرد و اگر می خواستیم به حرف آنها گوش کنیم نباید در مقابل شاه می ایستادیم و آمریکایی ها را بیرون می کردیم، ادامه داد: از قوه قضائیه خواهش می کنیم افرادی که استحقاق اعدام را دارند هر چه زودتر اعدام شوند چراکه مردم منتظر انجام این کار هستند.

موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه باید به شکایاتی که نسبت به مسئولان می‌رسد دستور رسیدگی داده شود، مطرح کرد: اگر در یک مرکز آموزشی مانند دانشگاه و دبیرستان و اماکن عمومی به مقدسات و شخصیت های بزرگ و مسئله حجاب توهین شد باید مسئولان آن بخش مواخذه شوند و نباید به این کارهای زشت بی تفاوت باشیم چراکه بیان عقیده آزاد بوده اما برهم زدن امنیت عمومی آزاد نیست.

وی با اشاره به حل بحران آب در همدان از مسئولان مربوطه در این حوزه تشکر کرد و گفت: هر مدیرکلی مجموعه خود را کنترل کرده و به افراد کم کار تذکر دهد و اگر با تذکر مشکل حل نشد آن را جابه جا کرده یا کنار بگذارد. مسئله گرانی، تورم، بیکاری و رسیدگی به تقاضای مردم در ادارات رفع خواهد شد.