شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عربستان#عربستان سعودی#اصفهان#ایذه

یک حزب اصولگرا: ماهیت تروریست‌های ایذه و اصفهان عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هستند

یک حزب اصولگرا: ماهیت تروریست‌های ایذه و اصفهان عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هستند

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در بین افراد ترور شده در ایذه و اصفهان علاوه بر حافظان امنیت، کودک، میانسال وپیر از مردم بوده که نشان می دهند حامیانشان، عناصر وابسته به رژیم کودک کش صیهونیزم و عربستان و به سرکردگی امپریالیسم جهانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، متن بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در خصوص واقعه ایذه و شهدای امنیت اصفهان  به شرح زیر است:

هوالعزیزالحکیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن ینتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب؛ آیه ۲۳)

 حرکت تروریستی و شلیک مسلحانه دیگری  در پی عدم همراهی ملت شریف ایران با اغتشاگران به وقوع پیوست و آنان ماهیت و باطن اصلی خود را نشان دادند که دقیقا نشات گرفته از گروهک ها و سازمان های تروریستی جهانی می باشد.

در بین افراد ترور شده  علاوه بر حافظان امنیت، کودک، میانسال وپیر از مردم بوده که نشان می دهند حامیانشان، عناصر وابسته به رژیم کودک کش صیهونیزم و عربستان و به سرکردگی امپریالیسم جهانی می باشد.

 ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده شهدای عالی مقام و ملت شریف ایران و به‌ویژه مردم قهرمان شهرستان ایذه ،  خواستار  برخورد قاطع با آمران و عاملان اقدامات مسلحانه تروریستی ایذه و اصفهان را از نهادهای امنیتی و نظامی به ویژه قوه قضاییه مطالبه می نماید.

دبیر کل و اعضا شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/