شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور

مرادی: تخصیص اعتبار ۲۰ میلیاردی به سرچهان در سفر رئیس جمهور به استان به جد پیگیری شود

مرادی: تخصیص اعتبار ۲۰ میلیاردی به سرچهان در سفر رئیس جمهور به استان به جد پیگیری شود

سرپرست فرمانداری شهرستان سرچهان با بیان اینکه در در جریان سفر استانی ریاست محترم جمهور مصوبه خوبی برای این شهرستان در حوزه تامین آب شرب صورت گرفته است گفت : این اعتبار باید با پیگیری مداوم از طریق مجاری استانی و ملی تا پایان سال جذب گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدى مرادى سرپرست فرماندارى شهرستان سرچهان استان فارس، در دیدار مدیر امور آبفاى این شهرستان با اشاره به مصوبه 20 میلیاردى سفر استانى ریاست محترم جمهور اظهارکرد: خوشبختانه با درایت مسئولان وقت مصوبه خوبى در جریان سفر استانى ریاست محترم جمهور به استان فارس براى این شهرستان صورت گرفته که اکنون نیازمند پیگیرى جدى براى تخصیص آن هستیم.

وى در ادامه افزود: مسئول پیگیرى اجراى این پروژه با اداره آبفا است و این مجموعه باید تلاش شبانه‌روزى بمنظور تحقق و جذب صدرصدى این مصوبه را داشته باشد.

سرپرست فرماندارى شهرستان سرچهان ضمن تشکر از نماینده محترم در مجلس شوراى اسلامى و امام جمعه محترم در پیگیرى تخصیص این اعتبار خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم مردم از برکات ارزشمند این سفر بهره مند شوند.
 
مرادى از مدیر امور آبفاى شهرستان سرچهان خواست با جدیت تمام تخصیص اعتبار سفر ریاست محترم جمهور را پیگیرى و هر چه سریعتر دو پروژه مهم تکمیل و احداث مخزن شهر حسامى و تکمیل و تجهیز چاه شماره 6 شهر کره اى به اتمام و به بهره بردارى برسد.
 
وى در پایان تاکید کرد: ما بعنوان نماینده عالى دولت در شهرستان موضوع تحقق مصوبات سفر استانى رئیس جمهور محترم و سفر شهرستانى استاندار محترم را در اولویت کارى خود قرار داده ایم.
 
انتهای پیام/