شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#خوزستان#ایذه

واکنش معاون استاندار خوزستان به «تصویرسازی رسانه‌های معاند» درباره «کشته شدن یک پسر بچه در خودرو توسط ماموران انتظامی در حادثه ایذه»

واکنش معاون استاندار خوزستان به «تصویرسازی رسانه‌های معاند» درباره «کشته شدن یک پسر بچه در خودرو توسط ماموران انتظامی در حادثه ایذه»

ایرنا نوشت: سیفی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در وقوع حادثه ایذه هیچ گونه نقشی نداشتند.

عبدالرضا سیفی بیان کرد:در حادثه تروریستی ایذه ۲ گروه موتوری با سلاح جنگی به سمت مردم تیراندازی کردند در حالی که نیروهای نظامی و انتظامی اصلا از سلاح جنگی استفاده نمی کنند.

وی افزود: یکی از دلایلی که تعداد شهدای مدافع امنیت زیاد است استفاده نکردن آنها از گلوله جنگی است. وی ادامه داد: نیروهای نظامی و انتظامی تنها از روش های ضدشورش برای پراکنده کردن اغتشاشگران استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حادثه‌ای که در ایذه اتفاق افتاده توسط یک تیم تروریستی انجام شد و این تیم از فضای ملتهب اغتشاشی که تعداد معدودی ایجاد شده بود استفاده کردند و مستقیم به سمت مردم، از جمله پسر بچه ای که در ماشین بود تیراندازی کرده و آنها را به شهادت رساندند.

وی در خصوص تصویرسازی رسانه‌های معاند نظام، مبنی بر کشته شدن یک پسر بچه در خودرو توسط ماموران انتظامی در حادثه ایذه افزود: این افراد با سلاح جنگی به شهادت رسیدند در حالی که نیروی انتظامی از سلاح استفاده نمی کند.

سیفی با بیان اینکه این تیم تروریستی از فضای اغتشاشات سوء استفاده کردند ادامه داد:همین اقدام در اصفهان و شاهچراغ شیراز اتقاق افتاده اما چطور نمی گویند آنجا کار نظام بوده اما اینجا اعلام می‌شود کار نظام بوده است.

در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و ۱۰ نفر دیگر مجروح شدند. چهار مرد، یک کودک 9 ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه ترویستی هستند.

21217