شهر خبر

نماینده مردم شوش در مجلس:

جنایت ایذه باعث اتحاد مردم و روسیاهی دشمنان و تروریست‌ها می‌شود

جنایت ایذه باعث اتحاد مردم و روسیاهی دشمنان و تروریست‌ها می‌شود

شوش- نماینده مردم شوش در مجلس، حمله‌های تروریستی را ناشی از درماندگی دشمنان دانست و گفت: دشمنان بدانند جنایات تروریستی هیچ خللی در اتحاد مردم ایجاد نمی‌کند بلکه باعث روسیاهی آنان می‌شود.

محمد کعب عمیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن محکومیت جنایت تروریستی شهرستان ایذه و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه اظهار کرد: جنایات تروریستی از سوی دشمنان هیچ خللی در اتحاد و همدلی مردم و همچنین مسئولان ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: دشمنان نظام از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند.

کعب عمیر افزود: دشمنان برای اینکه مسیر پیشرفت و تعالی ایران قوی را متوقف یا کُند کنند، اقدام به تحریم‌های ظالمانه کردند اما زمانی که فهمیدند که تحریم‌ها بی‌اثر بوده به ناامن کردن و ترور در جامعه روی آوردند که این نقشه‌های شوم آنها هم از سوی مردم انقلابی و با بصیرت جمهوری اسلامی نقش بر آب شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و ضعف دشمنان است که به خیال باطل خود گمان می‌کنند، می‌توانند بین اتحاد و همدلی مردم تفرقه‌ای بیندازند؛ این جنایت اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم و روسیاهی و ذلت را نصیب تروریست‌ها و حامیانشان خواهد کرد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بیان کرد: این جنایات تروریستی قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند و انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، عاملان و آمران این جنایات تروریستی را شناسایی و با آنها برخورد جدی و قاطعانه کنند.