شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قرآن و عترت

آغاز رقابت‌های پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع)

آغاز رقابت‌های پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع)

ایرنا نوشت: دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از آغاز رقابت‌های این جشنواره با سطح‌سنجی افراد شرکت کننده در رشته‌های شفاهی خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا شفیعی گفت: مرحله سطح سنجی مسابقات شفاهی پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه از روز شنبه ۲۸ آبان ماه آغاز می گردد. در این رقابتها که در رشته های حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم برگزار می شود، شرکت کنندگان در رشته های مذکور در سراسر کشور به صورت تلفنی توسط داوران مورد ارزیابی و سطح سنجی قرار خواهند گرفت.

شفیعی افزود: در این مرحله، داوران تعیین شده طی بازه زمانی اعلام شده با شرکت کنندگان در این رشته ها تماس گرفته و پس از سطح سنجی و آزمودن توانایی افراد، نفرات منتخب را جهت حضور در مرحله استانی مشخص خواهند نمود و زمان برگزاری مرحله استانی این رقابت ها که بصورت حضوری خواهد بود، متعاقباً از سوی ستاد برگزاری مسابقات اعلام می شود.

دبیر پنجمین جشنواره قرآن و عترت با بیان اینکه در مرحله استانی از نفرات اول تا سوم هر رشته طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد گفت: پس از برگزاری و داوری در مرحله استانی، نمرات و نتایج به منظور بررسی و تایید کمیته فنی برای راه یابی منتخبین به مرحله کشوری به ستاد برگزاری جشنواره ارسال خواهد شد و نفرات منتخب هر استان پس از تایید کمیته فنی در رشته های یاد شده و در مرحله کشوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این جشنواره به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه و سازمان دارالقرآن الکریم و نهادهای حوزوی با محوریت آموزش، مسابقه و محفل برای خانواده های طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور اعم از ایرانی و غیر ایرانی برگزار می شود.

۵۵۵۵