شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آسیب

مهران برخورداری: اگر آسیب نمی‌دیدم شاید رنگ مدالم فرق می‎کرد/ به مسیرم ادامه خواهم داد

مهران برخورداری: اگر آسیب نمی‌دیدم شاید رنگ مدالم فرق می‎کرد/ به مسیرم ادامه خواهم داد

ملی‌پوش تکواندو گفت: اگر آسیب نمی‌دیدم شاید رنگ مدالم در مسابقات جهانی عوض می‌شد.

بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از عصر روز دوشنبه 23 آبان با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز شده و مهران برخورداری تنها نماینده ایران در روز اول توانست به نشان برنز برسد.

مهران برخورداری، عضو تیم ملی تکواندو ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کسب مدال برنز جهان اظهار داشت: دوست داشتم مدال طلا بگیریم و حتی خودم را برای این مدال آماده کرده بودم ولی به هر شکل نشد. خیلی خوشحالم که موفق شدم مدال برنز این مسابقات را کسب کنم. شاید آسیب دیدگی که در بازی دوم برایم رخ  داد اتفاق نمی‌افتاد، می‌توانستم بهتر از این ظاهر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات کیفیت لازم را داشت، گفت: به هرحال مسابقات، مسابقات جهانی است و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند با تمام توانشان ظاهر شوند. این دوره هم مثل همیشه سطح کیفی رقابت‌ها بالا بود. بشخصه به قرعه سختی هم خوردم و تمام رقبای من با اوج آمادگی آمده بودند.

برخورداری در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای سایر رقابت‌های پیش‌رو دارید؟ گفت: پس از بازگشت از مسابقات حتما تمریناتم را با قدرت پیگیری خواهم کرد تا همچنان به این مسیر رو به رشد ادامه دهم.

خبرنگار: فریبا جلیل‌ خانی

انتهای پیام/