شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیس مجلس

پیام رئیس مجلس در پی حادثه تروریستی در ایذه:

دشمنان آتش‌افروزان‌ تکفیری بار دیگر مردم را به خاک و خون کشاندند

دشمنان آتش‌افروزان‌ تکفیری بار دیگر مردم را به خاک و خون کشاندند

رئیس مجلس در پیامی تاکید کرد: دشمنان آتش‌افروزان‌ تکفیری بار دیگر مردم را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به‌جز دشمنی و کینه‌ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در پی وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و مأموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش‌زدن حوزه علمیه این شهر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی تیراندازی به مردم و مأموران حافظ امنیت در شهرستان ایذه و آتش‌زدن حوزه علمیه این شهر که باعث شهادت و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تأسف و تأثر گردید.

دشمنان کینه‌ورز و آتش‌افروزان تکفیری که با ایجاد اغتشاش تلاش دارند آرامش ملت را خدشه‌دار کنند بار دیگر با شلیک مستقیم به روی مردم، آنان را به خاک و خون کشاندند که این نشانی به‌جز دشمنی و کینه‌ورزی با ملت و اعتقادات آنان نیست.

دشمنان جاهل بدانند این ناآرامی‌ها که از اتاق‌جنگ استکبار جهانی و ایادی سرسپرده آنان هدایت می‌شود، ذره‌ای در ایمان و اراده راسخ این ملت خدشه وارد نخواهد کرد.

نهادهای امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام نمایند و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش اقدام کنند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به‌ویژه اهالی شهرستان ایذه و خانواده شهیدان این واقعه، برای ارواح طیبه شهدا رضوان و رحمت الهی و برای مجروحین و مصدومین شفا و بهبودی را از درگاه پروردگار منان مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رییس مجلس شورای اسلامی