شهر خبر

روزنامه صهیونیستی هاآرتص:

عملیات های مقاومتی در کرانه باختری، رو به افزایش است

عملیات های مقاومتی در کرانه باختری، رو به افزایش است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی تاکید کرد که عملیات‌ های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری، صرف نظر از نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی یا تغییر کابینه ها روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی تاکید کرد که عملیات‌ های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری، صرف نظر از نتایج انتخابات رژیم صهیونیستی یا تغییر کابینه ها رو به افزایش است.

این روزنامه عنوان کرد که عملیات روز گذشته جوانی فلسطینی در نزدیکی شهرک آرئیل که طی آن ۳ صهیونیست کشته شدند، شدیدترین حمله علیه شهرک نشینان پس از عملیات تیراندازی در شهرک «العاد» بود.

در این گزارش آمده است که موج عملیات‌ های فلسطینیان که از مارس گذشته آغاز شده، ظاهرا به پدیده‌ ای روزمره و یک واقعیت طولانی مدت تبدیل شده است.

روزنامه هاآرتص ادامه داد: عملیات های مقاومتی فلسطینیان با وجود فراز و فرودی که دارد، به حقیقتی ثابت و غیرقابل انکار تبدیل شده است. در این گزارش آمده است که آرامش در کرانه باختری برقرار نیست و در نتیجه عملیات های ارتش در شهرها و روستاهای فلسطینی، درگیری های دائمی در این مناطق در جریان است.

در گزارش مذکور آمده است: در کنار پدیده پرتاپ سنگ به سمت نظامیان صهیونیست در مسیرها و جاده ها، یک موضوع خطرناک و نگران کننده طی ماه های اخیر مطرح شده که عبارت است از عملیات های تیراندازی، زیرگیری با خودرو و حمله با سلاح سرد که در پی آن حضور نیروهای ارتش در مناطق فلسطینی نشین بیشتر شده و عملیات های بازداشت گسترده ای به ویژه در شمال کرانه باختری به اجرا گذاشته شده است و درگیری های شدیدی نیز بین فلسطینیان و شهرک نشینان صهیونیست به وقوع پیوسته است.

این روزنامه عبری زبان تاکید کرد که مواضع و اظهارات تند بسیاری از اعضای کابینه آینده که تا به امروز در جناح اپوزیسیون قرار داشتند، دیگر دردی را دوا نخواهد کرد و صهیونیست ها از آنان انتظار عمل خواهند داشت و صرف سخن گفتن از احیای بازدارندگی و تصویب مجازات اعدام برای مجریان عملیات های مقاومتی، فایده ای نخواهد داشت و این مسئله باید در عرصه عمل ثابت شود.