شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فیفا#منابع

آغاز پروازهای مستقیم میان دوحه و تل آویو از یکشنبه آینده

آغاز پروازهای مستقیم میان دوحه و تل آویو از یکشنبه آینده

منابع رسانه‌ای از آغاز پروازهای مستقیم میان دوحه و تل آویو از یکشنبه آینده در چارچوب توافقی خبر دادند که اخیرا فیفا دستیابی آن میان دو طرف را اعلام کرده بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه روسیاالیوم گزارش داد: از یکشنبه آتی پروازهای مستقیم میان فرودگاه بن گوریون تل آویو و دوحه آغاز می‌شود که طی آن تماشاگران اسرائیلی برای تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی در قطر به این کشور منتقل می‌شوند.

اخیرا فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) اعلام کرده بود که قطر و اسرائیل به توافق موقتی دست یافته اند که بر اساس آن، یک شرکت غیر اسرائیلی-که فیفا به نامش اشاره نکرده-اقدام به برقراری پروازهای مستقیم میان تل آویو و دوحه برای انتقال تماشاگران ساکن مناطق اشغالی به قطر برای شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر خواهد کرد.

یک مسئول قطری به خبرگزاری فرانسه گفته بود این توافق در چارچوب تعهد قطر به چارچوب‌ها و نیازهای میزبانی جام جهانی فوتبال برمی‌گردد و نباید آن را سیاسی کرد.

مسئول قطری در ادامه سخنانش درباره شائبه عادی سازی روابط میان قطر و رژیم صهیونیستی با توجه به این توافق ورزشی گفت موضع ما در قبال عادی سازی روابط تغییر نکرده است.

انتهای پیام/