شهر خبر

خوش شانس ترین ستاره های ایران در جام جهانی

چند بازیکن تیم ملی در آخرین لحظات شانس حضور در جام جهانی را به دست آوردند.

خوش شانس ترین ستاره های ایران در جام جهانی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

وقتی لیست تیم ملی اعلام شد، مطابق معمول خیلی از مردم و اهالی فوتبال در موردش نظر دادند. خیلی ها با کی روش و انتخاب هایش موافق بودند و بعضی ها هم مخالفت خود را با لیست نهایی اعلام شده، نشان دادند.

تقریبا اکثر نفراتی که در اردوی تیم ملی حاضر هستند، بازیکنانی بودند که هر سرمربی به جای کی روش روی نیمکت تیم ملی قرار داشت هم آن ها را دعوت می کرد. بازیکنانی مثل بیرانوند، کنعانی‌زادگان، خلیل‌زاده، پورعلی‌گنجی، حسینی، نوراللهی، امیری، قدوس، طارمی، آزمون، جهانبخش، محرمی، عزت اللهی، مجید حسینی و قلی زاده بازیکنانی هستند که در همه اردوهای قبلی تیم ملی در چند سال گذشته حاضر بودند و جزو بازیکنان اصلی ما به حساب می آیند. ضمن اینکه این نفرات جزو آماده ترین بازیکنان ما هستند و کمتر کسی انتظار خط خوردن آن ها را از جام جهانی داشت.

در کنار این بازیکنان، چند نفر هم هستند که حضورشان در تیم ملی هم موافق دارد و هم مخالف. در نهایت سلیقه کی روش و طرز فکر او باعث شد تا این افراد شانس حضور در قطر را به دست بیاورند.

به غیر از این گروه از بازیکنان چند ملی پوش بودند که تا آخرین لحظه مشخص نبود در لیست نهایی کی روش قرار می گیرند یا نه! در واقع خود کی روش هم مردد بود که بازیکنانی مثل چشمی، ترابی، جلالی، نیازمند و میلاد محمدی را با خود به جام جهانی ببرد. با این حال در آخرین لحظات سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت این بازیکنان را در لیست نهایی تیم ملی قرار دهد.

در واقع این چند بازیکن در دقیقه ۹۰ از لیست سیاه کیروش فرار کردند و مسافر جام جهانی شدند.