شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مستند#روابط عمومی#مسجد

تولید مستند "خیرین مسجدساز" در دستور کار قرار گرفت

تولید مستند "خیرین مسجدساز" در دستور کار قرار گرفت

مدیر روابط عمومی مجمع خیرین مسجد ساز کشور از تولید مستند "خیرین مسجدساز" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ حامد صالحی مدیر روابط عمومی مجمع خیرین مسجد ساز کشور از برگزاری جلسه هیأت مدیره و هیأت امنای مجمع خیرین مسجد ساز کشور با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز و جمعی از اعضا خبر داد.

صالحی افزود: این جلسه با سخنرانی حجت الاسلام قرائتی درباره نکاتی در خصوص جایگاه مساجد در اسلام و اهمیت ساخت مسجد و گزارش سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز در خصوص اقدمات یکساله مجمع خیرین همراه بود.

مدیر روابط عمومی مجمع خیرین مسجد ساز کشور با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته توجه ویژه به مسجدسازی در سیاست‌های ابلاغی سال 1401 ستاد اقامه نماز و ابلاغ برنامه‌ها و فعالیت‌های مصوب مجمع خیرین مسجدساز در سال 1401 به استان و شهرستان‌ها در دستور کار مجمع بوده، از ساماندهی و تکمیل ساختار مجمع خیرین مسجد ساز در مرکز و استان و صدور ابلاغ مسئولان مربوط از تشکیل بانک اطلاعات مساجد متقاضی کمک در استان‌ها خبر داد.

وی افزود: کمک و مساعدت به 344 باب مسجد و حضور در نمایشگاه قرآن و گردهمایی آموزشی و توجیهی ائمه جماعات شرکت ملی نفت ایران و شناسایی و معرفی خیرین مسجدساز به پروژه‌های عمرانی مسجدسازی در کشور از فعالیت‌های مجمع خیرین مسجد ساز است.

حامد صالحی در ادامه یادآور شد: در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی سال 1402 مجمع خیرین مسجدساز با حضور استاد قرائتی بررسی و به تصویب رسید و مقرر شد، نسبت به تهیه و پخش مستند خیرین مسجدساز طریق صدا و سیما اقدام شود.

وی با اشاره به مشارکت مجمع با بسیج سازندگی و سازمان نوسازی مدارس گفت: در این جلسه مقرر شد نسبت به راه‌اندازی پویش تحت عنوان "آجر به آجر" با هدف جذب مشارکت‌های حداقلی آحاد مردم و تهیه نقشه‌های تیپ مساجد در قالب‌های مختلف و انتشار از طریق سایت مجمع در اختیار آحاد مردم قرار گیرد.

به‌روزرسانی سایت مجمع خیرین مسجدساز کشور و معرفی آن از طریق فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، پیگیری و مذاکره با چند شرکت مهندسی نرم‌افزار جهت ایجاد سامانه تحت وب مجمع خیرین مسجدساز و درج برنامه کمک و مساعدت به مجمع خیرین مسجدساز در برنامه های مصوب  35 دستگاه اجرایی در سال، از دیگر برنامه‌های مجمع در یک سال گذشته است که توسط مدیر روابط عمومی مجمع خیرین مسجدساز کشور عنوان شد.

انتهای‌پیام/