شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پردیس

پردیس سینمایی مهر شاهد تهران شروع به کار می‌کند

پردیس سینمایی مهر شاهد تهران شروع به کار می‌کند

پردیس سینمایی مهر شاهد تهران پس از بازسازی، 29 آبان ماه با برگزاری برنامه ویژه انیمیشن «لوپتو» به شکل رسمی به چرخه اکران افزوده می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در ادامه افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های طرح توسعه سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور با شعار «دوباره سینما»، سینما مهر شاهد تهران به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و هنری شرق تهران روز یکشنبه 29 آبان ماه به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

پردیس سینمایی مهر شاهد پس از سال‌ها فرسودگی، به همت موسسه بهمن سبز در طول مدت 18 ماه بازسازی شده و با ۶ سالن نمایش، از شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری آزمایشی رسیده است. دسترسی محدود اهالی شرق تهران به زیرساخت های فرهنگی و تراکم بالای جمعیت آن منطقه، در کنار بازسازی اخیر، موجب استقبال خانواده ها از اولین هفته‌های شروع به کار مجدد سینما شده است.

اکنون این سینما با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهرداری تهران و سازمان سینمایی کشور و با اکران ویژه انیمیشن «لوپتو» برای کودکان و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بدسرپرست به شکل رسمی افتتاح خواهد شد.

سینما مهر شاهد در این طرح بازسازی به پردیسی مجهز با ظرفیت 657 صندلی و 6 سالن با کیفیت تصاویر 4K و صدای DOLBY DIGITAL در همه  سالن‌ها با درجه مدرن سینمایی تبدیل شده است. سالن اصلی این سینما با نام سبلان با ظرفیت 380 صندلی، سالن شقایق 104 صندلی، سالن شیدا 90 صندلی، سالن رنگین کمان 29 صندلی، کافه سکانس 44 صندلی و در نهایت سالن موناکو با ظرفیت 10 نفر به شکل VIP و مجموع 657 صندلی در خدمت علاقمندان به سینما قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/