شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#آل سعود#همدان#نماینده مردم

فلاحی در تذکر شفاهی:

آل سعود که زن را برده می‌داند، کمتر از آن است که فتنه‌گری کند

آل سعود که زن را برده می‌داند، کمتر از آن است که فتنه‌گری کند

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: آل سعود که زن را برده ای بیش نمی‌داند و حق انتخابی در آن وجود ندارد، کمتر از آن است که فتنه گری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: این روزها انتظار داریم دستگاه دیپلماسی در مقابل یاوه‌گویی دولت فرانسه و انگلیس واکنش جدی نشان دهد.

وی بیان کرد: دین ما می‌گوید اگر در مقابل دشمنان کوتاه بیایید، آن‌ها جلو خواهند آمد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گستاخی کشور فرانسه در حد ریاست جمهوری و برخی دیگر از کشورها در دفاع از آشوبگران و افراد هرزه مقیم آن کشورها و منافقین تروریست که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم ایران و عراق را به قتل رساندند، جای سکوت نیست و برخورد جدی می‌طلبد.

وی تصریح کرد: آن‌ها که برای تأمین سوخت خود به عهد قجر برگشته‌اند و هر روز خیابان‌های آن‌ها شاهد اعتراضات مردمی است و با آن‌ها برخورد جدی می‌کنند، در جایگاهی نیستند که برای ما تصمیم بگیرند.

فلاحی اظهار داشت: آل سعود که زن را برده ای بیش نمی‌داند و حق انتخابی در آن وجود ندارد و یک حکومت ذلیلی که در مقابل ملت یمن زمین گیر شده، کمتر از آن است که فتنه گری کند و باید پاسخ دندان شکنی دریافت کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از بازاریان که در مقابل آشوبگران داعشی تسلیم نشده اند، قدردانی کرد.