شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آموزش و پرورش#جدید#شورای عالی#وزارتخانه

آموزش و پرورش مهمترین ابزار حکومت برای گفت‌وگو با نسل جدید

آموزش و پرورش مهمترین ابزار حکومت برای گفت‌وگو با نسل جدید

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه به مردم برای مشارکت در آموزش و پرورش میدان دهیم، گفت: این وزارتخانه مهمترین ابزار حکومت برای گفت‌وگو با نسل جدید است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی نوید ادهم عضو شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: تمام تغییرات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از آموزش و پرورش شروع می‌شود.

وی افزود: موثرترین رسانه‌ در اختیار حکومت که می‌تواند با نسل جدید گفت‌و‌گو کند، آموزش و پرورش است و باید از این فرصت استثنایی استفاده کرد.

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید فعال، شاداب و موثر باشد، به مردم برای مشارکت در آموزش و پرورش میدان بدهیم، باید تعریف و الگوی مناسبی برای مردمی‌سازی آموزش و پرورش ارائه شود.

وی گفت: باید پیش از گذشته سند تحول، تحول خواهی و تحول آفرینی را مورد توجه قرار دهیم. تحول‌آفرینی از کف مدرسه شروع می‌شود از دانش‌آموز، از معلم، از مدیر و...

دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: باید بپذیریم آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند بار سنگین تعلیم و تربیت فرزندان این کشور را بر عهده بکشد و باید مردم را هوشمندانه و با رعایت اصول تربیتی وارد صحنه آموزش و پرورش کرد تا این نهاد تأثیرگذار بتواند نفسی تازه و بیشتر به کیفیت و شیوه‌های تدریس معلمان و یادگیری موثر دانش‌آموزان تکیه کند.

انتهای پیام/