شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#فوتبال#مردم ایران

بنا:

انگلیسی‌ها از ما جلوتر هستند اما تعصب ما معجزه می‌‎کند

بنا: شانس پیروزی یا تساوی مقابل ولز را داریم/ تعصب ایرانی‌ها معجزه می‌‎کند

آقای خاص کشتی فرنگی ایران ابراز امیدواری کرد فوتبال برای مردم ایران شادی بیاورد. بنا گفت: فوتبال انگلیس و آمریکا بسیار جلوتر از کشور ماست ولی تعصب ایرانی معجزه‌ها می‌کند.

به گزارش مشرق، محمد بنا سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی ایران در نخستین مصاحبه خود بعد از استعفا از سرمربیگری تیم ملی و در آستانه جام جهانی در گفت‌وگویی ضمن آرزوی موفقیت برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان، گفت: امیدوارم فوتبال ایران برای مردم کشورمان شادی بیاورد.

آقای خاص کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال می‌تواند در بیست‌ودومین دوره جام جهانی برای نخستین بار در تاریخ از مرحله گروهی صعود کند، افزود: صعود تیم ملی فوتبال از مرحله گروهی نه تنها آرزوی من بلکه آرزوی تمام مردم است ولی باید بدانیم که کار بسیار سختی است. انشاا... با همت‌ بچه‌های تیم ملی این اتفاق رخ دهد چرا که این شادی بسیار لازم است.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی با آمریکا، انگلیس و ولز همگروه است. محمد بنا در واکنش به این که ایران مقابل کدام یک از این تیم‌ها شانس پیروزی یا تساوی دارد، گفت: هرچند که دعا می‌کنم مقابل هر سه تیم به برد برسیم ولی شانس برد یا گرفتن تساوی مقابل ولز را داریم. فوتبال انگلیس و آمریکا بسیار جلوتر از کشور ماست ولی تعصب ایرانی معجزه‌ها می‌کند.

محمد بنا یکی از بهترین مربیان سال‌های اخیر کشتی فرنگی کشورمان که افتخارات زیادی را برای کشتی ایران با تیم ملی کسب کرد، پس از پیکارهای جهانی ۲۰۲۲ در بلگراد برای همیشه از دنیای کشتی خداحافظی کرد.تیم ملی دو مدال نقره و یک برنز در مسابقات جهانی صربستان گرفته بود.

منبع: ایرنا