شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم#وزارت بهداشت

دبیر هیأت امنای دانشگاه‌های وزارت بهداشت:

دولت سیزدهم به دنبال برقراری عدالت بهداشتی در کشور است

دولت سیزدهم به دنبال برقراری عدالت بهداشتی در کشور است

بجنورد- دبیر هیأت امنای دانشگاه‌های وزارت بهداشت از اجرای طرح تعالی خدمات حوزه سلامت توسط دولت سیزدهم خبر داد و گفت: محوریت این طرح برقراری عدالت در خدمات بهداشتی و سلامت است.

ابراهیم گلمکانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وزارت بهداشت ارزیابی کاملی از رضایتمندی مردم از حوزه سلامت و بهداشت و درمان ندارد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه‌های وزارت بهداشت از اجرای طرح تعالی خدمات حوزه سلامت توسط دولت سیزدهم خبر داد و بیان داشت: محوریت این طرح برقراری عدالت در خدمات است؛ این خدمات نیز صرفاً نباید معطوف به درمان باشد بلکه آموزش و سایر حوزه‌ها را هم در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد فناوری سلامت در خراسان شمالی، افزود: علاوه بر جذب سرمایه گذار، وزارت بهداشت نیز از طرح‌ها و ایده‌ها حمایت خواهد داشت.

گلمکانی هم راستایی ساختارها برای ارتقا فناوری در سلامت را ضروری عنوان کرد و گفت: ساختارهای مرتبط باید نزدیک شوند و ساختارهای غیر مرتبط مانند نمایندگان مجلس برای جذب سرمایه گذار کمک کنند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پزشکی در مناطق محروم، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور افزایش خدمات درمانی در مناطق محروم این تصمیم را اخذ کرد.