شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#کی‌روش#انگلیس#ملی‌پوش

مهدوی:

کسب امتیاز از انگلیس، ترس به جان ولز و آمریکا می‌اندازد

مهدوی: کسب امتیاز مقابل انگلیس، به جان ولز و آمریکا ترس و دلهره می‌اندازد

یک ملی‌پوش سابق می‌گوید اگر شاگردان کی‌روش بتوانند مقابل انگلیس امتیاز بگیرند، دلهره به جان ولز و آمریکا می‌اندازند.

به گزارش مشرق، محمدرضا مهدوی درباره اعلام لیست تیم ملی اظهار کرد: هیچ‌کسی بهتر از خود کارلوس کی‌روش نمی‌تواند بازیکنان را برای حضور در جام جهانی انتخاب کند. سرمربی تیم ملی در این مدت شرایط بازیکنان تیم ملی را دیده و مطمئنا طوری برنامه ریزی کرده که تیم ملی در شرایطی ایده‌آل قرار بگیرد. کی‌روش با چهار دروازه‌بان به جام جهانی می‌رود تا اگر یکی از دروازه‌بانان به مشکل بخورد، لیستش خراب نشود.

او ادامه داد: به هر حال امکان آسیب‌دیدگی برخی از بازیکنان وجود دارد. بازیکنانی که در ترکیب قرار می‌گیرند، کسانی هستند که کی‌روش روی آن‌ها تسلط کامل دارد. ابوالفضل جلالی جزو جوانان و از معدود بازیکنان جدید تیم کی‌روش نسبت به جام جهانی قبلی است. دیگر بازیکنان با خود کی‌روش قبلا کار کرده‌اند و شناخت کاملی نسبت به مربی‌شان دارند. کی‌روش می‌توانست به یک نفر دیگر هم شانس دهد تا تجربه حضور در جام جهانی را پیدا می‌کرد.

این ملی‌پوش سابق اضافه کرد: برخی از بازیکنان که خط خوردند، می‌توانستند در لیست باشند اما این‌که بخواهیم حاشیه‌ای درست کنیم، برای تیم ملی خوب نیست. تیم ملی در هر پست بازیکنان خوب دارد. دیدگاه من شاید متفاوت باشد اما به نظر من یک کار حرفه‌ای انجام داد چون شناختش از این بازیکنان بیشتر است. اکنون در شرایطی قرار داریم که نمی‌شود استرس به تیم ملی وارد کرد و نباید حاشیه سازی کنیم. شاید از نظر من برخی از بازیکنان می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند اما بهتر است بعد از جام جهانی در این رابطه صحبت کرد.

او در رابطه با تقابل ایران مقابل انگلیس گفت: مهم‌ترین بازی ما تقابل با انگلیس است. قوی‌ترین تیم گروه همین تیم است و اگر در دفاع و ضد حمله عملکرد خوبی داشته باشیم، این نوید را به مردم می‌دهم که مقابل انگلیس امتیاز خواهیم گرفت. امتیاز مقابل انگلیس روحیه بخش خواهد شد و در ادامه مقابل ولز و آمریکا هم می‌توانیم امتیاز بگیریم. امتیاز مقابل انگلیس، ترس و دلهره به جان ولز و آمریکا می‌اندازد. من هیچ‌وقت به صعود فکر نمی‌کنم و باید واقع بین باشیم. باید انرژی مثبت دهیم تا ابتدا بازی خوبی ارائه دهیم و بعد از آن بتوانیم صعود کنیم.

منبع: ایسنا