تهدید نرم ؛ نام سه نفری که پیراهن تیم ملی را تایید کردند بگویم ؟! + عکس از طرح های دیگر

به گزارش رکنا، باز هم موضوع پیراهن های تیم ملی در یک تورنمنت مهم، تبدیل به چالشی اعصاب خردکن شد و باز هم مسئولان تصمیم گیرنده در این ارتباط بدترین نمره ممکن را از آن خود کردند. این اتفاق در حالی می افتد که از مدت ها پیش مشخص شده بود که لباس تیم ملی تولید داخل خواهد بود و کارهای نهایی برای تاییدیه فیفا هم انجام شده بود.

به زبان ساده می توان گفت نفرات تصمیم گیرنده در این رابطه تنها باید به بررسی طرح های ارسالی از سوی کمپانی بپردازند و در نهایت مهر تایید به یکی از آنها بزنند اما طبق معمول یکی از بدترین طرح های ارائه شده نمره قبولی گرفت و بعد از پس زدن آن از سوی مردم و کارشناسان، هیچ مسئولی از نفرات تصمیم گیرنده انتخاب طرح مورد نظر را به قولی گردن نگرفت.

Untitled.

پس از این اتفاق مجید ساعدی فر، مالک تولیدی مجید لب به صحبت باز کرد و درباره حرف و حدیث هایی که درباره او به گوش می رسد اظهارنظر کرد.

او درباره طرح ارائه شده به فدراسیون فوتبال گفت: ما طرح های مختلفی آماده کردیم و در نهایت 10 تا از آنها را فرستادیم تا تصمیم گیری نهایی توسط مسئولان ذیربط انجام شود. در طرح های ما از المان های مختلفی استفاده شد، از سکه های قدیمی تا طرح های مدرن و همینطور طرح هایی که در آن از یوز ایرانی استفاده شد. برای تایید نهایی باید سه نفر از وزارت ارشاد و سپس اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نظر می دادند که این اتفاق هم افتاد و در نهایت چیزی که مردم دیدند لباس نهایی تیم ملی فوتبال ایران بود.

Untitled.....

ساعدی فر درباره تکذیب مسئولان مربوط در وزارت ارشاد مبنی بر عدم تایید طرح نهایی گفت: من نمی دانم معنی حرف هایی که این دوستان گفتند چیست؟ مگر اتفاقی اینچنینی مخفی می ماند؟ من می خواستم نام این دوستان را بگویم تا در این باره حرف و حدیث ها به حداقل برسد اما با خودم گفتم صحیح نیست. البته عکس های این دوستان موجود است و کاملا پیداست تعامل آنها و هیات رئیسه فدراسیون باعث تایید طرحی شد که حالا می بینیم.

او در این باره ادامه داد: اصلا اگر دوستان معتقدند که طرح مورد نظر را تایید نکردند چرا وزارت ارشاد تعداد سه هزار و پانصد پکیج از همین طرح مورد نظر خریداری شد؟ متاسفانه طرح های دیگری که ما ارائه کرده بودیم به تایید نرسید تا در نهایت با نگاهی موضوع زیست محیطی، به پوست یوز ایرانی قناعت کردیم.

Untitled...

مالک تولیدی مجید درباره شرایط عمومی این لباس ها نیز گفت: ما دو دست لباس هواداری و سه دست لباس بازی را برای هواداران تیم ملی طراحی و تولید کردیم و با چند قیمت مختلف ارائه کردیم تا همه هواداران تیم ملی بتوانند آن را خریداری و به تن کنند.

او درباره این موضوع ادامه داد: امیدوارم دوستان به کپی کردن این لباس نپردازند. یک کارخانه در شهرستان مشغول تولید این لباس ها هستند و تعداد زیادی کارگر و کارمند در آن فعالیت می کنند. ما برای این کار راه های مختلفی پیش روی تولیدی ها گذاشتیم که اتفاقا برایشان سود خوبی هم به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/