شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معاون اول#رئیس جمهور#آیت الله#رئیسی#قیمت

هشدارهای آیت الله نوری همدانی در دیدار معاون اول رئیسی

هشدارهای آیت الله نوری همدانی در دیدار معاون اول رئیسی

شفقنا نوشت: آیت الله نوری همدانی در دیدار با معاون اول رئیس جمهور گفت: پایین بودن ارزش پول ملی، نبود نظارت بر قیمت ها، اخذ دیر کرد مشکلاتی هستند که باید با برنامه ریزی دقیق برطرف شوند. نباید مردم از گرانی و سختی معیشت رنج ببرند

آیت الله نوری همدانی ،پیش از ظهر امروز در دیدار با محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نقشه های دشمنان برای ضرب زدن به نظام و انقلاب اسلامی، آگاهی و هوشیار نسبت به حوادث زمان را مهم عنوان نمود و افزود: امروز وحدت و همدلی میان مسئولین و دلسوزان نظام و مردم سبب شکست نقش های دشمنان و استکبار جهانی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مشکلات اقتصادی ادامه داد: پایین بودن ارزش پول ملی، نبود نظارت بر قیمت ها، اخذ دیر کرد و… مشکلاتی هستند که باید با برنامه ریزی دقیق برطرف شوند. نباید مردم از گرانی و سختی معیشت رنج ببرند. برای تقویت نظام و رفع مشکلات، از نیروهای متعهد و کارآمد و متخصص استفاده شود و به انتقادات دلسوزان نظام گوش داده شود، امر به معروف و نهی از منکر دلسوزانه مسئولان در کار رفاقت و همدلی سبب پیشرفت کارها و تقویت نظام و غلبه بر مشکلات می شود.

این مرجع تقلید شیعیان در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به مردم و مشکلات آنها گفت: مردم مهم ترین سرمایه نظام هستند، باید با تواضع و گرامی به صحبت های مردم گوش داد و برای رفع مشکلات تمامی ابزارها و امکانات را بکار گرفت. صداقت در گفتار و عدالت در رفتار و همدلی با مردم سبب دلگرم شدن آنان و نامیدی دشمنان می شود. مردم سخن صادقانه را می پذیرند و در مشکلات همراه شما هستند از این رو تمام همت شما خدمت به مردم باشد.

آیت نوری همدانی برای حل مشکلات موجود در کشور، توصیه کرد: برای رفع مشکلات نخست باید ریشه های مشکلات را پیدا نمود و با دقت و بسیج امکانات موانع موجود را برطرف نمود، مردم در هر کجایی ایران اسلامی که باشند حتی دور افتاده ترین نقاط کشور بر گردن شما حق دارند امروز خدمت به مردم و رضایتمندی آنها باید سرلوحه کارهای شما باشد.

وی دیر کرد و ربا در بانک ها را یکی از آسیب های اقتصادی دانست و گفت: گرفتن دیر کرد ربا و حرام است. در اسلام هیچ گناهی به اندازه ربا بزرگ شمرده نشده است و مسئولان امر برای اصلاح ساختار بانک ها و هدایت سرمایه به سمت رونق اقتصادی و حمایت از تولید داخلی پیگیر این موضوع باشند.