شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شمال تهران#قیمت#آپارتمان

این خانه متری ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد | جدول قیمت آپارتمان های شمال تهران

سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

قیمت مسکن در نیاوران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، اگر به خانه‌های لوکس و زیبا علاقه دارید، خرید منزل در مناطق شمالی تهران می‌تواند برای شما جذاب باشد. مناطق شمالی تهران جزو مناطق گران‌قیمت تهران است و به علت کوهپایه‌ای بودن، آب و هوای پاک و مناسبی نسبت به سطح تهران دارد؛ در نتیجه عده‌ای از مردم که بودجه کافی دارند، اقدام به خرید خانه در این منطقه می‌کنند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های شمالی تهران را دارید، با سرمایه‌ای معادل ۳۵ میلیارد تومان، می‌توانید آپارتمانی نوساز با متراژ ۲۲۰ متر در محله محمودیه با ۳ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین، واحد نوساز دیگری با متراژ ۱۵۲ متر و ۳ اتاق خواب در محله زعفرانیه را می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۳۲ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در همین محله با متراژ ۲۱۰ متر و ۳ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این سازه، ارزشی معادل ۴۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی ۸۲ متری در محله تجریش که ۲ اتاق خواب داشته باشد و به تازگی نیز ساخته شده باشد، به بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۹۵۴ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی نوساز در منطقه الهیه با متراژ ۲۰۸ متر و ۳ اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۲۷ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحد نوساز دیگری در همین محله با متراژ ۲۰۰ متر و ۳ اتاق خواب معادل ۲۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۲۰ میلیارد تومان نیز می‌توانید آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۶۰ متر و ۳ اتاق خواب را در ولنجک خریداری کنید.

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.