شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#شهرکرد#نماینده مردم

راستینه در تذکر شفاهی:

برخی دستگاه‌ها به وظایف خود درباره قانون جوانی جمعیت عمل نمی‌کنند

برخی دستگاه‌ها به وظایف خود درباره قانون جوانی جمعیت عمل نمی‌کنند

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: برخی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، چرا خانواده‌ها باید در این پیچیدگی بروکراسی اداری برای دریافت حقوق قانونی که در قانون دیده شده است سردرگم شوند؟

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه ۲۴ آبان ماه) در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی، گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قانون فاخری است که این مجلس تصویب کرده است. انتظار می‌رود که رئیس‌جمهور ساز و کار نظارتی این قانون را فعال کند، چرا برخی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند چرا خانواده‌ها باید در این پیچیدگی بروکراسی اداری برای دریافت حقوق قانونی که در قانون دیده شده است سردرگم باشد؟

نماینده مردم شهرکرد در مجلس تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی چهار ماه است از خرید دام عشایر گذشته و متأسفانه به وظایف در پرداخت حقوق آنها عمل نکردید آیا قشری مظلوم تر از عشایر سراغ دارید؟ انصاف بر این است که نسبت به انجام وظایف‌تان و پرداخت حقوق مردم اقدام عاجل کنید.

وی تاکید کرد: وزیر صمت توزیع خوراک برای صنایع پایین دستی پتروشیمی ناعادلانه است و انحصار و انسداد را ایجاد کرده و انگیزه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه را تضعیف کرده است لطفاً اقدام عاجل در برقراری عدالت انجام شود.